İnsanlar neden durduk yere bir birine karşı düşmanlık sergiler?

İnsanlar neden durduk yere bir birine karşı düşmanlık sergiler?
İnsanlar neden durduk yere bir birine karşı düşmanlık sergiler?
Ben bu site de aşağı yukarı 3 yıldır varım ve bir gün olsun kimseye özelden ya da anasayfa da abazaca rahatsız etmedim. Hatta tanışmak amaçlı bile mesaj atmadım. Bana karışmadığı sürece kimseye karışmadım da ama hala insanlar bir düşmanlık peşinde.. Gerçekten insanlar çok tuhaf.

#SerseriSorular
İnsanlar neden durduk yere bir birine karşı düşmanlık sergiler?
Cevapla