İnsanlar neden durduk yere bir birine karşı düşmanlık sergiler? Ben bu site de aşağı yukarı 3 yıldır varım ve bir gün olsun kimseye özelden ya da anasayfa da abazaca rahatsız etmedim. Hatta tanışmak amaçlı bile mesaj atmadım. Bana karışmadığı sürece kimseye karışmadım da ama hala insanlar bir düşmanlık peşinde.. Gerçekten insanlar çok tuhaf.
Çekememezlik işte. Bir şey batıyor olmalı, çoğu insanın bir yarası vardır ve bilerek ya da bilmeyerek o yaranın üzerine basarsan kendine yeni düşmanlar edinmiş olursun.
evet çok tuhaflar nasilım sorusunda beğenemedim dediğim vakit direk bir hakaretler direk bir kabalaşmalar kendini mükemmel zannediyorsan niye soruyorsun o zaman 😒
En İyi Cevaplar