Az önce bir soruda bir tartışmadan kaçındım, gerçekten tartışmaya değmez çünkü:












Cahilerle tartışılmaz sen ona ne söylesen anlama yetisi olmayacağı için zamanını boş birine harcamış olursun oysa zaman değerlidir.
Ne güzel de cevaplamış 3 büyük alim.
Girebiliyorum bazen. Cünkü: okumus insan cahil degildir düsüncesiyle tartistigin insanlar da cahil olabiliyor.
Aynen aynen bin kerede anlatsan anlamazlar hiç tartışmaya girmeden he hı demek gerek
Teşekkür ederim eig için :)
Evet tekrar teşekkür ederim :)
Cevap
11Cevap
Bazen insan kendisini tutamıyor giriyor. Zaman kaybından başka şey değil, he he deyip geçmek en mantıklısı.
etme cahille muhabbet küstürün, silme cam kırığıyla göt*n kestirin :)))))))))
Edebim el vermez edebsizlik edene susmak en güzel cevaptır edebi elden gidene.
herkesi en az bir kez uyarırım. farketmez ne olduğu.
dalgaya vuruyotum bir süre sonra zaten anlamıyoır :D :D
Laflar fena vala girerim Mevlana ne guzel demiş :)
Cahille sohbeti kestim...
Edep ya hu...
Neylerim seni..
Edep ya hu..
Kendini yorarsın boşver.
Çok haklısın kardeşim çok
Aman asla
Asla
Girmem.
girmemek lazım hacım
Girmem.
Hayir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar