• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kapaliyim açılmak istiyorum. Yanlismi yapiyorum? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Kapaliyim açılmak istiyorum. Yanlismi yapiyorum?
Cevapla
Ruj Soruları Makyaj Soruları Babalık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

32

Cevap

56

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Nolcak_halimiz
    Nolcak_halimiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok açılmayacaksan olabilir. senin tercihin

    0
    0 Yorumla
  • fedaa
    fedaa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Nefsin ve ego kurbanı

    0
    0 Yorumla
  • Aleynss
    Aleynss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    İstediğini yap

    1
    0 Yorumla
  • vonnn
    vonnn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    vala en iyisi açılmak

    0
    0 Yorumla
  • pilav_ustu_az_kuru_2
    pilav_ustu_az_kuru_2 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Açıl kanka

    0
    0 Yorumla
  • ForHonour
    ForHonour Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    Yanlış yapıyorsun.

    0
    0 Yorumla
  • kabukluyumurta
    kabukluyumurta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Açıl bence

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yalnış yapiyorsun bence

    0
    0 Yorumla
  • Ela_55
    Ela_55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Canım bak :

    0
    36 Yorumla
    • Ela_55
      Ela_55
      +1 yıl

      Kızlar, kendini kötü nazarlardan, dikkat çekmemk için kapanır.
      Ve kapanırken yanlış düşünmüşsün. Yanmaktan değil, Allah'ın sevgisini kaybetmekten korkacaksın.

      Yorumla
    • Ela_55
      Ela_55
      +1 yıl

      Dinimizde de kadın değerli olduğundan kapanmalıdır. Çünkü İslam dini kadınlara değer verir. Neden babaların değilde annelerin ayaklarının altıdadır cennet?
      Ve biz kadın olarak değerli olduğumuz için, kapanıyoruz. Bir düşün, biri sana para verdi, onu alıp masanın üsütüne mi koyarsın ortalığa, yoksa kapalı bir yere mi koyarsın?

      Yorumla
    • minnakkksncp
      minnakkksncp
      +1 yıl

      ay şu kadını nesnelere benzetip bide değerli diyosunuz ya haykırıyorumfdgggsdg

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      Görüş sahibi ela isimli arkadaş. Biri bana para verdiyse eve geldiğimde LAP diye masanın üstüne koyarım. Ayrıca para benim için değerli bir varlık değildir. Sen bir kadının değerini bir yerde cennet e benzetiyorsun. Bir yerde 100 tl gibi cüzzi bir mebla'ya..

      Sen önce kendini elmaya armuta benzetmeden insan olarak tanı. Sonrası gelir zaten ;)

      Yorumla
    • Ela_55
      Ela_55
      +1 yıl

      @Kensai ne alakası var ben sadece örnek vermek istedim bu bir.
      İkincisi, seninle muhattap olmayı hiç istemiyorum, yorumum size değildi.
      Üçüncüsü, anlayan anlar. Açık kadınların her yerini bacaklarını filan görürsün. * kapalı bir bayanın hiç bir yerini. O yüzden daha değerlidir. Çünkü ona sahip olacak olan eşi onu daha değerli bulacaktır. Çünkü sadece onu o görebilir.

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      birincisi: örneğin saçma bir örnekti.
      ikincisi.. Sen yorumu gayet açık bir şekilde paylaşmışsın. Özel mesajlarına müdahale etmişim gibi beni tersleyemezsin.
      3. cüsü.. Açık kadının heryerini göremezsin. Açık kadın çıplak gezen kadın demek değildir. Açık kadının saçlarını görürsün.. Bazı kapalı diye tabir ettiğin kadınlar dapdar kot pantolonlarla g-string lerle geziyor. Asıl onları rahat rahat görürsün..

      Hem Görünce ne olacak? Bakanın embesilliğini kurutmak yerine neden kadının saçını kapatmaya zorluyorsunuz. Saçtan tahrik olan embesil hatalı değil de saçını açan kadın mıdır günahın sahibi?

      Değişik değişik yorumlar yapıyosunuz. Bide bunu mantıklıymış gibi savunuyosunuz.

      Yorumla
    • Ela_55
      Ela_55
      +1 yıl

      @Kensai kadınn tesettürlü olursa, adamlar ona bakmaz. Ve kadının içindeki o kendini gösterme duygusu ortadan kalkacaktır.
      Sonrada bazıları der ya neden bana bakıyor. Kışkırtırsam tabi bakar.

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      internette okadar türbanlı p. ornosu var ki :) Aklın durur.. millet fantazi bile kuruyor. Senin haberin yok bacım. Önemli olan şey AKILDA. Kafanı kapatsan da açsan da.. İstersen çırılçıplak gezsen de.. Bakmayacak adam yine bakmaz. Bakacak adam seni gözleriyle soyar yine bakar ;)

      Yorumla
    • Ela_55
      Ela_55
      +1 yıl

      Ve saçlarda kadını güzelleştirir bu yüzden hani tesettürde baş örtülmelidir

      Yorumla
    • Ela_55
      Ela_55
      +1 yıl

      @Kensai önemli olan niyetin kapanırken. Sen tam emredildiği gibi kapanırsan öyle bşrley olmaz.
      Ve internette veya insanlar tesettürün değerini düşürdü diye napalım yani? Bizde mi Allah ın emrine uymayalım? Herkezin yanlışı kendine. Herkez kabir kapısına kadar eşlik eder. Evet zaman değişti ama ölüm ölmüyor

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      dostum mantıklı cümleler kur nolur. dikkat çekmek istemiyorsan ruj sürme. uzun veya bol elbiseler giy. makyaj yapma. saçını ört.

      Ama gerizekalıca yorumlar yapıp da kadını bişeylere benzetmeye çalışma lütfen. Yok biri çıkıp bir kilo elmaya benzetir öteki biri sana para verse der.. Biri bana para verse ben o parayı harcarım. saklamam yani. Sen kendini harcanacak bir meta olarak mı görüyorsun ki böyle örnekler veriyorsun.
      Önce kendine kadın olarak saygı duy. Sana senin haklarını zorla ben veremem.
      Önce sosyal statünü sağlamlaştır. Erkeklerin baskısından ve o diken gibi batan gözlerinden uzak durmak için saygı görecek işler yap. Ondan sonra kıçını başını izliyorlar mı diye düşün. Kim ne yapsın yolda yürürken sallanan kalçayı?
      Sen halen tesettürün değeri diyorsun. Değerli olan Kadındır. Tesettür bez parçasıdır. Arap adetidir.

      Yorumla
    • Ela_55
      Ela_55
      +1 yıl

      @Kensai birley sorcam türk bayrağına değer verirsin değilmi hepimiz gibi?
      Peki biri alıp onu yaksa çiğnese. İçin acımaz mı? Kızmaz mısın? Sinirlenmez misin?
      Noldu? Ama o bez parçasıydı?
      Demek ki o bez parçasına verilen değerler önemliymiş.
      Tesettürde bir ayettir.

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      Ben Müslümanım diyen hiçbir birey türbanı yok sayamaz bunu yok saymak için muslumanligi inkâr etmesi lazım. Not; hiç bir dini simge için aşağılayıcı cümle kurulmamalı ister muslumanlik istersen Yahudilik veya diğer dinler olsun farketmez dini konuda herkesin saygılı olması gerekir şayet etmiyor yani tahammül etmiyorsa bn insanım dememelidir

      Yorumla
    • minnakkksncp
      minnakkksncp
      +1 yıl

      @aberk kardeş ne dersen de bunlar için boş... bunlar kendi mal gibi gören (erkeğin malı) onun için kapanan ve umutla birgün gelip onu becermesini bekleyen zavallı varlıklardır.. kendilerini savunamazlar ve ayet örnek vermektende başka düşünceleri yoktur. dinin onları hayvandan bile aşağı koyduğunun farkında değiller. sadece başlarını kapayarak cennete gideceklerini sanırlar. evde otururlar işleri filan yoktur onlar için uygun olan evde oturup çocuk bakmak, ekonomik bir bağımsızlığa erişememek ve kocası akşam gelince bunu seks için kullanır ve onlarda dinim böyle emrediyor diye mutlu mesut yaşarlar ah yavrum ah

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      o bez parçasının rengi şehit kanı. ipeği şehit tenidir. o bez parçasına anlam katan şehitlerimizdir. Ayet olduğundan değer vermiyorum ben o bez parçasına. Benzetme yaptığın şey yine saçma. Bayrak gibi bir şeyle karşılaştıramazsın.

      Yorumla
    • minnakkksncp
      minnakkksncp
      +1 yıl

      @Kensai buda kendi düşüncesi değil.. youtubeda çay house mı ne var o adamlardan alıntı yapıyor :)

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      @minnakkksncp Anlatamıyorum yahu. Önce kadın olarak kendine saygı duy. Sonra senin bakılan yerlerini kapamaya çalış diyorum. Kadın adet olduğu için günah işlediğini sanıyor. kapanıyor. Gelmişler burda felsefe parçalıyorlar. Vay efendim bayrağa niye değer veriyorsunda buna vermiyorsun diye.

      Ben diyorum Ankara ... :D Neyse. Umarım bir gün uyanırlar.. Kendilerini bazı düşüncelere köle etmekten vazgeçerler.

      Yorumla
    • minnakkksncp
      minnakkksncp
      +1 yıl

      @Kensai yapacak bişey yok bunlar değişmez.. çocuklarınıda erkek kölesi gibi büyütecekler.. köle geldiniz köle gidiyonuz süzme koyun sürüleri ne yaparsın :)

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      @minnakkksncp ellemicem daha. boşver :D gidelim sebastian :D

      Yorumla
    • minnakkksncp
      minnakkksncp
      +1 yıl

      @Kensai ahah aynen hadi gidelim

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @minnakkksncp hangi ayet paylasirmisin

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @minnakkksncp bn muslumanim diyen bir bayan nasıl giyinmeli? Bizimle paylasirmisin

      Yorumla
    • Ela_55
      Ela_55
      +1 yıl

      @aberk neyse benim niyetim zaten sizinle tartışmak değildi. Sadece başlıktaki soruyu cevaplamaktı niyetim. Demek ki Allah nasip etmeyince etmiyormuş.
      Çay house dan bahseden oldu. Demek ki bazı videolarınada bakmışsındır. Ne yaparsan yap bazen Allah nasip etmeyince olmuyor. Neyse. Herkez düşüncelerini paylaşmakta özgürdür tabi. Herkeze saygım var.
      Başlıktaki soruyu paylaşan kardeşim, ne diyebilirim ki, benim düşündüklerim bunlar. Sana sadece düşüncelerimi paylaşmak istedim. Karar sana kalmış. Allah hakkında hayırlısını nasip etsin

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @Kensai tesettür arap adeti demişsin yani arap adeti olunca müslüman böyle giyinemez anlamınamı geliyor acıkcası sizin resettüre bakış acınız biraz sıkıntılı.
      Şayet müslümanm diyorsanız bu görüşünüzü gözden geçirin derim
      ama yok müslüman değilim diyorsanz bu konuda yorum yapmanız oda ayrı bir sorun :)

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @minnakkksncp evet sizden bizi bilgilendirmenizi bekliyoruz.

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      @aberk Ben müslüman da değilim hristiyan da değilim. inançlı bir insan değilim.
      Bir insanın saçma sapan bir mesele yüzünden hayatını karmaşıklığa sürüklemesine karşıyım sadece.
      Müslüman olmayanlar müslümanlık hakkında yorum yapamaz mı?
      Sen önce insan olmaya bak. Sonra müslüman olmayı düşün.
      İnsanları müslüman ya da gayrimüslüman olarak ayırt etmek yerine..

      Ayrıca şunu da kafana sok. Müslüman olan birisi tesettürü reddedemez diye birşey söylüyorsun. Müslüman olmak bütün islamın kurallarını yerine getirmek anlamına gelmez. Namaz kılmıyorsan müslüman olamazsın diye birşey yok. Oruç tutmuyorsan müslüman olamazsın diye birşey yok.
      İmanın şartları ortada. Bunların arasında tesettüre girmek yok. Bu sizin mezhebinizde böyle katı şekilde uygulanıyor. Şii mezheplerde böyle bir uygulama yok bile. Sen şimdi onlar müslüman değil mi diyorsun? Sana mı kalmış bu yorumu yapmak ayrıca? Sen misin bu dinin peygamberi?

      Ayrıca kaldı ki.. İnsanın dinini sorgulamak senin haddine mi.

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @Kensai Ben müslümanım dyen biri ister kapanır ister kapanmaz ama kurala bakacak olursak kural şunu söylyor KAPANACKSIN. gelelim şii görüşüne onların içinde kesin olarak fikir birliği olmadıığı için onları ornek olarak burayaz yazman sacma sen önce kuranda böyle bir kural warmı araştr we bana kesin olarak net bir şeyler ortaya koy sonra gel buraya. bir insanın dinine hakaret etmekte insalık ya da aydın olmak sanıyorsun galiba tabi bizler gerici sizler aydın insansınız dğruya:D

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      @aberk ben senin dinine hakaret etmiyorum. bilakis senin dinine öteki dinlere yaklaştığım kadar eşit yaklaşıyorum. Ama sen eline geçsen inançlı olmayan birini bir kaşık suda boğar veya inancını değiştirmek için elinden geleni yaparsın.

      Kimseyi bişey yapmaya zorlayamazsın. Ayrıca da kuran da kafanızı saçınızı başınızı kapatın demez. Edep yerleriniz görünmeyecek şekilde örtünün der. İyice araştır dostum. Saçmalamadan önce git kendi kitabını bir oku ;)

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @Kensai Benm bayrağıma bez parcası demek ne kadar hakaret içeriyorsa bir okadarda benim inancıma ait giysilere böyle demen hakarettir.

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      @aberk senin bayrağına bez parçası demedim ben yazdıklarımı iyi oku :) Okumayı da bilmiyorsun işte buradan bariz belli. Görüş sahibi arkadaş bayrağa saygı duyuyorsun. O da bez parçası ama.. gibi bir söylemle geldi ;) oku bidaha.

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @Kensai Dikkat ederden ben sen demedim ben orada örnek gösterdim sadece yani burada demek istediğim inandığn değerlere hakaretin çeşidini artırmak istedim Bilmem anlatabildimmi?

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      @aberk bu benim inandığım bir değer değil. Bu var olan bir gerçek. Anlatamadığım nokta bu. Bayrak ile tesettür bir değildir. Bayrak bir ulusun simgesidir. Tesettür bir kadının tutsaklığının simgesidir.

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @Kensai Birinin sana bayrağın için bez parcası demesi seni rahatsız edermi umarım eder. işte eğer ediyorsa bizin içinde tesettür böyle bişey bunu neden anlamak istemiyorsun. şunu desen saygı ile karşılarım yani bana göre bayanların kapanması iyi değil ya da ne bileyim buna benzer cmleler kurabilirdin ama sen ne yaptın bez parcası deyip resmen asağılıyorsun gel görki dünyada bu kadar insan buna inanmş ama sen ise hakaret ediyrsun

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      @aberk Sen türbana mı inanıyorsun? Allaha mı?
      Ona bir karar ver. Ben allaha hakaret etmiyorum. İnancına hakaret etmiyorum.
      Bilakis Söylediğim bütün cümleler kendi görüşümdür. Kimseye ait değildir. Veya bir kimseyi aşağılamak amaçlı değildir. Çarptıra çarptıra okuyorsun. Benim gözümde değersiz bir şey. Çünki ben seninle aynı şeye inanmıyorum. Ama Senin inanmana diyeceğim yok. Buyur istersen erkeklerin de kapanmasına kadar destek vereyim sana. Ama saçma. Erkek bireyin aklına sahip çıkmadıktan sonra kadını istediğin kadar kapat.. Yine olan olur.

      Yorumla
    • aberk
      aberk
      +1 yıl

      @Kensai Ben ALLAHa inanıyorum onun nezlinde kitabına peybamberine ve kurallarına inanıyorum kapanmakta kurallarından biri olarak görüyorum işte bu yüzden bez parçası demek saygısızlıktır. burada buna inanıp inanmamk sana kalmş kimse sana zorla git kızları kapat demiyor ama innmş olanlarada böyle seyler deme derim biri çıkar senn değerlerine aynı kelimeleri kullanır ozaman surat ifadeni görmek isterim.

      Yorumla
    • Kensai
      Kensai
      +1 yıl

      @aberk kapanmazsan yanacaksın demek zorlamaktır.

      Yorumla
  • Ponçikimsigirl
    Ponçikimsigirl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hayat senin hayatın

    0
    0 Yorumla
  • Gshaianvsgsuaikabw
    Gshaianvsgsuaikabw Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Acilmissin zaten sen

    0
    0 Yorumla
  • OverBlack
    OverBlack Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu senin tercihin

    1
    0 Yorumla
  • DengesizAyı
    DengesizAyı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Dogru yapıyosun

    0
    0 Yorumla
  • _мανidυмαη_
    _мανidυмαη_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    keyfin bilir

    0
    0 Yorumla
  • NeHaldeyiz
    NeHaldeyiz Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Yanlış yapıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Önemiyoğ
    Önemiyoğ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Açilma.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    açma sakın günah

    0
    0 Yorumla
  • BloodRappers
    BloodRappers Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet kapali ol

    0
    0 Yorumla
  • blondeaddict
    blondeaddict Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Açıl

    0
    0 Yorumla
  • BOOOOOOOO
    BOOOOOOOO Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Açıll rahatla

    0
    0 Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı.

    Kafana göre.

    0
    0 Yorumla
  • JSins
    JSins Takip Et
    Bilge Yaş: 110
    +1 yıl

    tercih senin

    0
    0 Yorumla
  • Kral2122
    Kral2122 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Yanliş yapiyorsun

    0
    0 Yorumla
  • 34Can36
    34Can36 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Açıl olmazsın

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kapaliyim açılmak istiyorum. Yanlismi yapiyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kapaliyim açılmak istiyorum? 22 cevap verildi
Kapaliyim Açilsammi? 14 cevap verildi
Kapalıyım açılıyorum? 8 cevap verildi
Açılmak istiyorum napmalıyım? 20 cevap verildi
Kapalıyım açılmak istiyorum bu yadırgancak bi durummu? 21 cevap verildi
Kapalıydım açılmak istiyorum? 38 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨