14 yasinda kapandim. Babam kapanma daha kucuksun demisti. Ama adet oldugum icin kapandim. İstemeyerek kapandim. Oteki tarafta yanmaktan cok korktum. Basortumh hic sevemedim Allah affetsin beni. Rahat hareket edemiyorum. Yaniyorum pisiyorum. Sinirlarimi bir kapaliya gore cizemiyorum. Sanki tutsakmisim gibi. Erkeklerle bazen tokalasiyorum bazen tokalasmiyorum. Kadinlar plajinda haram isliyorum bikini giyiyorum ruj suruyorum makyaj yapiyorum. Ben acilmak istiyorum anneme soyledim nefsin yapiyor dedi. Babama soylemeye korkuyorum. Nolur bir fikir verin bana. Kapanip acilan var mi?
Pisman olur muyum. Ustune acikken daha guzelsin diyenler cabasi
Su an 20 yasindayim
Pisman olur muyum. Ustune acikken daha guzelsin diyenler cabasi
Su an 20 yasindayim
Güncellemeler
+1 yıl
5 vakit namazimi kiliyorum orucumu tutuyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar