Kapalıyım açılmak istiyorum bu yadırgancak bi durummu?

21 yaşındayım, küçükken ailemin zoruyla kapatıldım sürekli alışırsın dediler ve ben bi türlü benimsiyemedim bu durumu. Kendimi açıkken çok daha iyi hissediyorum dine karşı bi tutumum asla yok hatta sorun yaşamıyan insanlara imrenek bakıyorum ama bana göre değil bu şekilde mutlu değilim. Ailemde açılırsan rezil olursun çok ayıp filan diyorlar ben hayatımı onlara göre şekillendirmek zorunda deilim sonuçta ama uzun yıllar kapalı olduğum için hiç cesaretimde açılmaya yok şehri terketmeyi bile düşündüm. ne yapmalıyım bilmiyorum bana biraz fikir verebilirmisiniz
Kapalıyım açılmak istiyorum bu yadırgancak bi durummu?
Cevapla