Hristiyan olmak istiyorum.. pişman olmaktan korkuyorum... ne yapmalıyım?

lütfen yobaz tayfası cevap vermesin onların dediklerini dikkate almıyorum... ben uzun zamandır katolikliği araştırıyorum. çocukluğumdan beri İSA ya karşı derin bir sevgim ve sempatim var. onu çok seviyorum değişik bir sevgim var.. hatta kendi peygamberimize bile öyle derin bir sevgi beslemedim. onuda sevdim tabiki ama Kuranın türkçesini okudukça soğumaya başladım. yazılan bazı şeyler çok mantıklı ve hümanist gelse de bazı şeyler beni korkuttu. hayatımda hiç bir rahiple konuşmadım bunları ama kliseye gitmeyi çok seviyorum... bir kiliseye gitmek üye olmak istiyorum zaten bunu kimseye söylemem aile, arkadaş vs. ama sonradan pişman olmaktanda korkuyorum. içimde Allah sevgisi var ve yanlış bir yola girmek istemem... ne yapmalıyım? neden böyle hissediyorum?
Hristiyan olmak istiyorum.. pişman olmaktan korkuyorum... ne yapmalıyım?
Cevapla