
Fazla açıklama yapmayın sorunuzun cevabına göre size bir soru daha soracağım dürüst olun lütfen 👍

görmeden hayat çok zor olurdu kararsız kalıyor insan da bütün dünya benim olucak sa yerine 2 göz bulurum belki de tedavisini bile bulurum :D sonuc da world is mine :P
verirsem sevdiceğimi nasıl göremeyeceğim dünya umrumda değil
vermem çalışırım kendim kazanırım göremeyeceksem ne anlamı kalır ki yaşamamanın
Nurettin yildizin bir konusmasinda dinlemistim bunu
Cevap
11Cevap
göremedikten sonra dünyalar benim olsa ne fayda ama dünya senin olunca göz nakli yaptırırsın tekrar oda var
Göremeyeceğim dünyayı neyleyim.
Namaz kılıp kalmadığım i nereden biliyorsun?
Zaman zaman Evet zaman zaman hayir.
göremediğim dünyayı ne yapayım.
iki gözüm dünyadan daha değerli vermem
Menfaat uğrunu saçımın telimi vermem.
tek gözümü bile vermem
dünyayı nasıl görcem böyle iyiyim asla vermem :/
benimle hiç din konuşma aram yok kendi tercihim
hayır ve asla bensaç telimi vermem
sen sorunu sordun ben cevabımı verdim senın sorun secde ile alakalı değil dünyalık bir soru kendi sorunu provakasyon etme lütfe
İki gözünü versen dünyayı verseler verirmisin? bu sorunun secde ile alakası ne namaz kılmak ile alakası ne sorunda çelişki yaratma
sen ne bılıyorsun benım namaz kılmadımı sukur etmedimi kuran okumadımı kendi kafana gore saçma bir soru soruyorsun eksık sonrada aklınca yargılıyorsun madem namaz kılan birisisin yargılamak bılmeden günah değilmi
bunun arkasında hüzünlü bir hikaye var sanki
yani dünyayı verseler sonuçta göz de alıcam tekrar gibi
Göremeyeceğim dünyaya ne gerek var?
Kılmıyorum. Allah ile benim aramda olan bir şey.
İki gözüm herşeyden değerli
görmedğim dünyayı napiyimm
az çok kılıyorummm ama her zaman şükrediyorummm
Hayır
Hayır vermem.
@Dolunay_2
Takip ettiğim bir kullanıcısın. Sebebi ise paylaşımların, soruların hoşuma gidiyor. Kaliteli paylaşımların var. Az bucuk profilini de incelemiştim daha önce.
Çok şükür namaz kılıyorum ve daha birçoğunu yapıyorum, yapmaya çalışıyorum. Ama ne yalan söyliyim, boşladığım zamanlar da oluyor. Çoğu gece, kafamı yastığa koyduğumda ayetel kürsiyi okuyup rabbime şükrediyorum. Bana sağlık, huzur, mutluluk verdiği için. Ve her gece rabbime dua ediyorum, bana sağlık, huzur, başarı ver diye.
Peki ben sana sorabiilir miyim? İbadetlerini ne denli yerine getiriyorsun?
Ne güzel. ne mutlu sana.
Bense sabah namazlarını kaçırıyorum hep.
KAzasını kılıyorum.
Hayır
Belki benim inancım seninkinden farklıdır.
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar