Kendim hariç herkese faydam var, ben nasıl bir karakterim ya :-/

Milletin derdini dinlerim hiç sıkılmam yardım etmeye çalışırım hele çok sevdiğim birisi ise kendi derdim gibi üzülürüm. Hele sevdiğim kişiyi ağlarken görmim gözüm dolar direk. Çok esprili şen şakrak matrak biriyim hep gülerim arkadaşlarımın yanımdayken canı sıkılmaz sevilirim vs .. Gel gör ki tek başıma kalinca dertlerimle baş başayım, kimseye derdimi anlatmam hep kendi içimde yaşarım. Bazen kotü oluyor, arkadaşlarıma patladıgim oluyor bazen bir anda parliyorum sonra k.bakma kafam dalgin diyorum vs. bazen hatta ağlayasim geliyo.. Disardan odun zanneder herkes beni ama cok duygusalim ya.. Aslinda buraya bunlari yazma amacim da biraz rahatlamak.. Nolcak benim bu halim be ya :)
Kendim hariç herkese faydam var, ben nasıl bir karakterim ya :-/
Cevapla