Kendime hakkımda bir şeyler demek istiyorum millet beni iyi biri olarak görüyorlar niye ben kötü olamıyorum?

Yalan söylemiyorsun dediler dürüstsün dedi sadıksın falan diyorlar bana herkes beni seviyor ben onlardan kaçmayı düşünüyorum çünkü dostluk kuramıyorum bu durum beni rahatsız ediyor herkes bana değer veriyor neden acaba başkalarına versinler değeri bana değil
Kendime hakkımda bir şeyler demek istiyorum millet beni iyi biri olarak görüyorlar niye ben kötü olamıyorum?
Cevapla