İyi birisi olduğumu düşünüyorum ve iyi olduğum için, çevreden eleştiri alıyorum?

İyi birisiyim, kimsenin durduk yere zarar gelmesini istemen. Sakin bir yapım var genel olarak, çok haraketli değilim fakat çekingen, içine kapanıkta değilim. Çevreden çok sessizsin, mazlum birisin diyorlar fakat içimdeb küfür ediyorum ya senle daha konuşmadık sessiz olduğumu nerden düşünüyorsun zaten sessiz olsam bu diyaloğu nasıl kurduk

İyi birisi olduğumu düşünüyorum ve iyi olduğum için, çevreden eleştiri alıyorum?
Cevapla