Güncellemeler
+1 yıl
sizce hangisi daha zor bence hepsi zor hepsi :( :( :(
insanların anne şevkatine ihtiyaçları vardır öyle dünyaya gelmişiz bu yüzden annesizlik zormuş gibi gelir ama her ikisi de acı verici bir ızdırap kanayan yaradır
Hepsi zordur mutlaka ama annesizlik tarif edilemez bence
Annem babam olmadı beni kimsem olmadı sizce hangisi daha zor diyeyim ben hepsi zor hepsi
Cevap
3Cevap
Lıse sonda ıkı ay arayla annemı ve babamı kaybettım ıkısıde cok zor ama daha cok anemı özlüyorum keske hep yasasıydı
Babam annemi gözlerimin önünde döverek öldürdü
Annesizlikte babasızlıkta zor acını anlıyorum benim ikiside yok
Eyvallah kardeş sağol
Annesizlik cok daha zordur.
Kimsesiz olmak efendim
annesizlik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar