Bir insanın hiç sevgilisinin olmaması eksi midir ?

arkadaşlar 23 yaşındayım hiç sevgilim olmadı bikaç kişiye açıldım red yedim kimseyle cinsel yakınlaşmam da olmadı tipim filan yakışıklı der arkadaşlar kimse inanmıyo hiç sevgilimin olmadığına sizce bu eksi midir yoksa avantaj mıdır ?
Bir insanın hiç sevgilisinin olmaması eksi midir ?
Cevapla