Çok fena bir şeyi takıntı (obsesif kompulsif) yaptım nasıl kurtulabilirim?

Arkadaşlar takıntı hastalığı var bende ve şöyle başladı 12 13 yaşlarımda gözlerimi sürekli kırpma hissi duyuyodum işte sonra sürekli burnumu çekme takıntısı ondan sonra yemek yerken kaşığı ağzıma alırken kasılıyodum falan sonra yutkunma takıntısı durup durup yutkunma isteği geliyodu işte böyle böyle değişerek yaşım ilerledikçe farklı şekiller almaya başladı ve şuandada mimiklerime taktım konuşurken mimiklerim bir garip oluyo engel olamıyorum aptal gibi oluyorum konuştuğum insanlar yüzüme mimiklerime bakıyo bu napiyo tuhaf tuhaf diye bunlarında yerine kendimde herşeyi dört dörtlük yapma takıntısı yaratmaya çalışıyorum unutmak için ama olmuyo ya nasıl kurtulunur bu durumdan bir akıl verinn ne yapmalıyım çok kötü hissediyorum :////
Çok fena bir şeyi takıntı (obsesif kompulsif) yaptım nasıl kurtulabilirim?
Cevapla