AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Yanımdakine para ödetmem ben
Erkek gibisin maşallah 😄
Eh biraz farklıyım bu konuda. Genelde biriyle yemek yediğim zaman ortaklaşa öderiz. Erkek bile olsa.
Bence erkek odemelidir
alman usulu değil erkek
herkes fifti fifti ödesin
Herkes kendi yedigini odesin
Erkek kadından alıp erkek ödemeli
bunu anlatıyorum hep ilk defa senden duydum.) bunlar konunun para çokluğu veya üstünlük olduğunu sanıyor
@MirzaTigrishKa7 para ne ki. Bide yokluk olunca herkes hesabı birbirine kitlemeye çalışıyor
Bayanlar ödesin onlar daha zeng, n
Ne alaka 😃
Onlar daha tutumlu o yüzden paraları olyor :D
İkiside ödemeli bazen erkek bazen kız
Böyle diyen kıza ödetirim
Ikiside kendi yedigini ödemeli
Sevgiliysek ben oderim... arkadasimsa alman
Senin ciktigin yandı desene
Alman usülü en sevdiğim
Hic utanmicak misin peki kiza alman usulu odiyelim demeye
Aynen o yüzden ben ödüyorum :s
😃😄
Kadın çok zengin erkek orta halli ise
Fark etmez
Bence farkeder. Çünkü genelde kadının istediği mekana gidiliyor ve zengin kadın çok elit yerlere gider oralarda da 5 liralik şey 50 lira oluyor. Bu durum orta halli adamı zorlayacaktır. Eğer kadın gerçekten seviyorsa erkeğini kırmadan ona destek olmalıdır
Nasil mesela benimde sevgilim var surekli o oduyor ben ztn calismiyorum su anda okuyorum bana bile onun ödemesi ters gelirken erkeklere nasil gelmiyo anlamiyorum
Sen çalışmıyormuşsun ki gelirin yokmuş. yazdıklarımı iyi okursan anlarsın, zengin kadın , orta halli erkek diyorum Anlamamışsın
Anladm ama zengin kizlar orta halli mekanlara gidemiyo mu
Boş ver, ben bugüne kadar sevgilimi bırak, normal kız arkadaşlarıma bile hesap ödetmedim. Allaha şükür durumum iyi ama onların buna alışması itici oluyor. Hiç değilse arada bir ellerini cüzdanlarına götürüyı gibi yapsalar zaten ödetmezdim ama sevinirdim. Bilmem anlayabildin mi
İlk buluşmaysa ortak ödenmeli.
Yamda ilk buluşmada sen ödemelisin bence 😄
Nedenmiş o 😀
Saçma oluyor hem kizla görüşmeye çikmişsin bide daha ilk gundrn kiza odetiriyosun ben olsam 2 ciye cikmam 😃
Kızla buluşmaya meraklıymışım izlenimi verir. Sanki ben zorla cagırmısım o zorla kabul etmiş gibi😀
Oyle bir durum yok ama ben bir erkek bana daha ilk bulusmada odetiyorsa onunla bidaha hic gorusmem en az 1-2 hafta o odemeli
Bana ters😀
Evet ama benim gibi biriyke buluşursan ve bu çok begendin biri ise elinden ucar
O beğenmemişse zaten uçucak. Beğendigin biri ilk buluşmada hesabı ortak ödeyelim dese bide beğenmedigin biri dese aynımı olcak tepkin:) bu soruyu dürüstlükle cevaplamanı istiyorum
Evet cunku butun begenim kacmis olucak ayrica begenmedigim biriyle bir yere gitmem
Bu konuyu uzun uzun masaya yatıralım bigün 😀
kadin erkek esit degilmi her ikiside ortak odemeli
Bence degil
Ortak.
Biri bana sigara alsin
Öderim. Param yoksa zaten gitmem.
Yardimlasin yaw öf ne sorun edionuz böyle seyleri
Erkek odemeli tabi adamsa
Paranın köpeği olmanın lüzumu yok.
Erkiğin durumu bursa ödemesi daha caziptir
Yerine göre değişir ama genelde ben öderim
Kim davet ettiyse o ödemeli
yanımdaki kadın akbıl bıle kullanamaz !!!
Bence sürekli erkekğin ödemesi doğru olmaz
ben öderim
Ortaklaşa şey ediversinler
ben bir bayana hesap ödetmem
Kadın ödemeli tabikide
erkek adam kadına hesap ödetmez kuzum :)
Hani eşitlik nerede
Eşitlik ztn yok ki
Kanka yine de herzaman erkek ödememeli yani ödeyecek ama şöyle kız gidip de erkeği benzine big mamasa götürtüyosa zorla o ödemeye gayret edecek yani kız ödemeye yeltenmeyecse o zaman nereye gidildiğine vs karışmamalı
Genel olarak beraber karar verilmiyor mu nereye gideceginize
Kız genelde yüzsüz oldugu için planı yapıyor erkeğe söylüyor erkek de duruma göre itiraz edebiliyor örnek : ayy aşqoom önce sinemaya gideriz sonra yemek yeriz sonra bowlinge gideriz starbucks ta kahve içeriz sonra soğuk birşeyler içmeye cafeye gideriz. Akşam da kumpir yemeye gidelim sonra waffle da yeriz ama ortaköye gidelim.
Hesap=250 tl. Bu biraz abartılı gelebilir ama yaşandı. Ve ayrılmak zorunda kalındı bir buluşma 250 tl küsür olunca
Biraz abarti olmuş ama biz şehir disinada gidiyoruz ben yemek yiyelim ya da bsyler içelim demiyorum..
Heh işte olay orada. Eğer kız sürekli şutaya buraya gidelim demiyorsa tamam erkek ödemeli. Çünkü erkek diyor şuraya buraya gidelim. Zaten düşünceli bir erkek acıktınmı yemeğe gidelimmi biryeremi otursak diye sorar. Yani öderde
Ayy ayni benim sevgilim 😄 ama ben o oderke bile cekiniyorum mesela arada kadinda ofiyebilir ama lafa giremiyorum ben odiyim diye kendini garip hissedicekmis gibime geliyor
Ya sen kafana takma o zaman canın dağolsun senin. Sen eğer o öderken bile çekiniyorsan yeter bu bence. Hesap öderken para vermeye çalışmak beşki kötü hissettirebilir ama şöyle yapabilirsin hadi yemeğe gidelim ama ben ısmarlıyorum bu sefer gibi giriş yaparsan kabul edebilir iyi o zaman diyebilir. Arada böyle yapmak lazım
Iyi fikirmiş diğer sefer ki yeni taktiğim 😉
Kadin hesap oder mi ya
Parası olan ödesin
bence ortak olmalı
yiyen öder
aşırı fazla değilse erkek
tanışma aşamasın da bence erkek ödemeli...
erkek
Erkek.
Alman usuluuuu
Sen yazma daha
bayan ödemelı
Alman usulü
Nedenn
Kimsenin kimseden üstünlüğü yok herkes eşit
Degil mağlesef yanindaki bayan ödeten erkek garip oluyo garsonlar bile farkli bakiyo insanlara
Nerede o zaman kadın erkek eşitliği bana açıklar mısın
Oyle bir eşitlik yok ztn kadin ve erkek eşit olamaz ztn
Atatürke karşı mı çıkıyorsun sen
Oyle bir durum yok ortada sadece kadinlar ve erkekler doğadada eşit degiller.. işi hemen siyasete bağlamayin
Kes kafa ütüleme
Ya Allahin cahil kırosu sen kimsin bana kes diyosun be defol şurdan adam olda gel varoş.. alman usuluymuş hic utanmasida yok erkek ol once adamida olursun bir gun sen işine gelmeyince kes falan demeye basladi cahil hem utanmasi yok hemde gelmiş cekişiyor bana kes diyecek insan anasinin karnindan doğmadi.. ezik seni..
tamam öyle olsun. peki neden feminizm diye diye bağırıp çağırıp eşitiz diye konuşursunuz?
Tüm paralari herşeyinizi erkek ödesin ama bizde bunun karşılığında özgürlüğünüzü istiyoruz.
Benim olmayan kadının ben hesabını ödemem. benimse herşeyini öderim. farkındaysan toplum efendilik, gurur, erkek adam gibi saçma şeyleri erkeklere dayatip herşeyin onun üzerine atiyor. ve kadın üzerinde olan hakkımızıda elimizden alıyor. ve femizm denilen şey doğdukça bizde oyunu kurallarına göre oynamaya çalışıyoruz. hesap yari yariya ödenmeli.
İşletme sahibi.
Keşke 😄
yarı yarıya
Ortak ödenmeli^^
Bence Adanmm masada hesapı ödemeli ve Adammm. Sa yapar
kadın
bence garson odemeli
Ne fark eder
Ortak
Fark etmemeli..
Alman usulü. d
Ikisi ortak ödemeli
Alman usulü 😄
Olmadi bu
Erkek ödemeli
Garson ödemeli bence
hhah @PoisoneD komik
Kimin parasi varsa
Ortak ödenir
ben öderim tabi ki,
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!