Ne olursa olsun yanındayım deyip en ufak bir şeyde kaçmaları ne kadar ironik deģil mi? Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?



İnsanlardan bir şeyler beklememeyi yıllar önce öğrendim, bu yüzdendir ki bu ve türevlerini söyleyen insanlara karşı nötr bir durumdayım. Bir şey anlam ifade etmiyorlar benim için.
Lafta öyle söylüyorlar ama icraata gelince sönmüş balona dönüyorlar.
Keşke ölseler
Keşke canımız helva cekti.
@Sniper_45 Ölmek icin çok genciz.😀
onlar sadece alacaklarını alana kadar her zaman yanındadırlar
sonra kaçıp gidiyorlar işleri bitiyor
kelimelere değil davranışlara bakarım o yüzden bir şey düşünmüyorum dediğin kişiler hakkında.
Cevap
18Cevap
Her zaman yanındayım diyenler hala yanımdalar. Ve herkesin her dediğine inanmamak lazım insanlar iki yüzlü bile değil artık 20 yüzlü olmuşlar
Yanındayım demeden yanımda olanlar var. Yani sadece konuşsunlar ancak laf yaparlar 😂
bana her zaman yanindayim da demedikleri icin kafam raad
yanında olurum teklifini geri çevirince sorun kalmıyor, Zaten gerekte yok.
Artık kimseye inanmıyorum bu konularda herkes gözümde gidebilir...
Ah insanlar var ya yüz üstü bırakmalRı yok mu... insanoğlu çiğsüt emmiş derlerde doğrudur
Saolsunlar onlar sayesinde kimseden bişey beklememeyi de öğrendik
Onlar hep öyle yaparlar. Döndüklerinde bıraktıkları yerde durmamak lazım
Ağır bir tabir olabilir belki ama katıksız "kahpe"dir onlar.
Az kişiye bunu söylemişimdir ve yanlarında da olmuşumdur
Onlar hakkında düşünmeyi bile gereksiz buluyorum
ağızlarına zcasim geliyor.😂
Dövesim geliyor tek bunu söyleyebilirim..
Bildigim her küfürü saydim say
Allah hepsinin belasını versin
Iyi gun dostlari.. Peh..
Malesef onlardan dost olmaz
Sahteler.. Yine de seviyorum ama onları napıyım..
Allah beni kimseye muhtaç etmesin..
Gülümsüyorum artık böyle insanlara
Sahtekar olduklarını düşünüyorum
O yüzden Allah kimseye muhtaç etmesin.
Olmasada olurlar..
Kim bıraktı seni
Kimse.
Hayır sadece içimden geliyor. Bu soruları sormam aşk acısı çekmem ya da terkedilmem anlamına gelmiyor.
Gayette mutluyum.☺
Baksana herkesin buna ihtiyacı varmiş gibi.😀
Demek ki.
Yanardöner kaçaklar
Değmez.
Düşünmeye değmez
Cehalet..
sözünün eri değiller
Gülüp geçiyoruz
İki yuzlu varliklar
Canları cehenneme
bisey düşünmüyorum.
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar