'Her zaman yanındayım' deyip en ufak bir şeyde kaybolan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ne olursa olsun yanındayım deyip en ufak bir şeyde kaçmaları ne kadar ironik deģil mi? Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
'Her zaman yanındayım' deyip en ufak bir şeyde kaybolan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
'Her zaman yanındayım' deyip en ufak bir şeyde kaybolan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla