Güncellemeler
5 ay
🍎🐺
Güncellemeler
5 ay
🍎🐺🍎🐺
Cevap
5Cevap
Evet var. Varlığını hissetmek bile güzel
Var evet...
Hayır yok olmasını isterdim
Hayır kimse yok
Yok.
Var evet
Yok galiba
Hayır yok
Evet var
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oluyor… Hem de bazen fiziken uzak ama zihnen içimde yaşıyorlar gibi oluyor 🌿🍎
Bir ses tonu, bir mimik, bir bakış, hatta yazdığı bir cümle bile zihnimde canlanıyor.
Özellikle duygusal bağın derinse, yanında olmasa bile karar verirken “O olsa ne derdi?” diye düşünüyorsun 🐺💭