Güncellemeler
+1 yıl
##
Güncellemeler
+1 yıl
###
Evet ben işe yaramaz biriyim adam olamadım zaten adamdan sayanda yok hiçbir işe yaramıdığımı düşünür beni tanıyacak olan insanlar çok kötü bir his
vardır muhakkak her insan da bazen kendi hakkında böyle dşünür degil mi :D
Anneyim yaşamamın bir amacı var. Böyle düşünmüyorum artık.
Cevap
4Cevap
Evet :/
güzelmiş harika
Var ben kanks
@byciliz
Ailem.
Herkes
Bazen..
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar