Seni anlayan "O" insana her şeyini anlattın mı?

Peki pişman mısın?

Bazen insanlar yorulur. Ama bu farklı bir yorgunluktur, yorgunluğun en beteridir.
Bu yorgunluk; seni anlamayanlara kendini anlatmaya çalışmaktan yorulmaktır. İnsanı eritir, bitirir günden güne soldurur.
Sevdiğ şeyleri bile sevemez artık o duruma getirir.
Anlayacak bir insan bulsa anlatamaz hale getirir.
Bu raddeye geldiniz mi?
Seni anlayan "O" insana her şeyini anlattın mı?
Cevapla