Eşim sakin, mülayim bir insan. Evleneli 1 yıl oldu. Eşimi seviyorum. Ama savunmuyor beni. Maalesef 3 tane eltim var. Ben en küçükleriyim ve maalesef eltimlere yakın oturuyorum. Beni çok kıskandılar, çekemediler. Kayınbiraderlerim bile kıskandı. Çünkü her şeyin en iyisi bana alındı. Hadi eltilerimi anlıyorum, kıskanırlar. Ama kayınbiraderlerim nasıl kıskanır beni. Kardeş sonuçta onlar. Benim amcalarım kıskanç değildir mesela. Kayınbabam ve kayınvalidem benim ailemi çok sevdiği için haset ediyorlar. Hiçbirini sevmiyorum. 2 eltim hem akraba, hem de arkadaş oldukları için iyi anlaşıyorlar. Ama diğer eltim ötekinin dedikodusunu yapıyor. İkiyüzlü yani. Kimi zaman ikisi birlik oldu bana karşı. Faceden nispet yaptılar bana. Kimi zaman laf vurdurdular. Ama o ikisi yine de iyi insanlardır. Gelelim 3. eltime o berbat bir insan. Kimse sevmez onu. Bana en azından saygı duyuyorlar, değer veriyorlar. Ama o çirkefin teki. Benimle de tartıştı geçenlerde. İftira attı bana. Kimse inanmadı ona. Eşim savunmadı beni. "Kendi aranızda halledin. Ben karışmam. Kadın kavgasına girmek istemiyorum ben. Hem arada abim var. Laf söylerse ver cevabını ama tartışma çıkartmadan''
Nasıl bir eşim var benim ya? "Görüşmek istemezsen çok görüşmeyiz. Bak canım sen onun gibi çirkef olma. Adın kötüye çıkmasın" dedi. Eltilerim hep aklımda. Hiç aklımdan çıkmıyorlar. İkisinin bana karşı birlik olmasına tahammül edemiyorum. Hep takip ediyorum o ikisini sosyal medyadan. Öteki çirkefe gelince bana iftira atmasını çıkartamıyorum aklımdan. Kayınvalidemle, kayınbabam onun suratına bakmadılar. Eşimin de dediği gibi "Adın çıkacağına canın çıksın." Çok şükür ki adım çıkmadı. Ne zormuş geçinmek. Yardımcı olun lütfen. Özellikle de tecrübeli arkadaşlar fikirlerinizi paylaşın lütfen.
Nasıl bir eşim var benim ya? "Görüşmek istemezsen çok görüşmeyiz. Bak canım sen onun gibi çirkef olma. Adın kötüye çıkmasın" dedi. Eltilerim hep aklımda. Hiç aklımdan çıkmıyorlar. İkisinin bana karşı birlik olmasına tahammül edemiyorum. Hep takip ediyorum o ikisini sosyal medyadan. Öteki çirkefe gelince bana iftira atmasını çıkartamıyorum aklımdan. Kayınvalidemle, kayınbabam onun suratına bakmadılar. Eşimin de dediği gibi "Adın çıkacağına canın çıksın." Çok şükür ki adım çıkmadı. Ne zormuş geçinmek. Yardımcı olun lütfen. Özellikle de tecrübeli arkadaşlar fikirlerinizi paylaşın lütfen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar