Merhabalar, bizim düğün günü dahil sonrasında sürekli sürtüşme yaşadığım eşimin halası var. En son hamileliğimin sonunda yazdığım bir yazıyı üstüne alınıp bana saçma sağan şeyler yazdı sonrada numaramı sildi. Eşim ona durumu açıklayınca 5 dk sonra sildiği gibi kaydetti ama söylediği sözlerden sonra ben kaydetmedim numarasını. Sürekli arayıp soruyordu, doğum yapınca fotoğraf istemişti ben eşimi doğumdan önce tembihlememe rağmen atmış. Neyse dün akşam kaynanama gelmişler diğer halasıyla beraber, kaynanam alt katta oturuyor. Eşimi görüntülü arayıp napıyorsun nerdesin diye sordu, alt kattayız gel çay içelim dedi eşimde kameradan çayı gösterdi ben içtim zaten dedi. Beni falan hiç sormadı zaten. Bebeği görmek istediler emziriyordum onu gösterip çekti kamerayı. Sonrada eşim aşağıya iniyorum 5 dk dedi. Şimdi bunca sorun yaşadığımız insan görüntülü arayıp evinde olduğunu bile bile annesine çaya çağırıyorsa benimle ilgili bir şey demiyorsa suçlu olduğu halde hala tavır yapıyor demek değil mi? Eşim diyor ki yok sen büyüklük et, evine düşmanın bile gelse nasılsın de. Zaten sonra bize geldiler öocuğu sevmeye. Hamileyken bir kere beni sormayan insanlar şimdi bebeğimi sevmeye geliyor sürekli görüntülü arıyor. Ben gelmelerini istemiyorum. Düğün günü kayınbabamla bir olup bütün takıları onlar toplamış ve bize vermediler. Ayrıca bir kavga ettikten sonra büyüklük edip adım attım, herkes vardı konuşurken ama beni kaale almadı bende o günden sonra tamamen sildim. Ben haklı değil miyim böyle davranmakla. Yani kırdıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi davranmamı bekliyorlar. Ayrıca söylediği sözler gerçekten ağırdı ve ben hamileydim hiç düşünmedi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kimseye iyi olmak zorunda değilsin. Eşin de kendi başına iş yapmamalı. Restini çek.
Anlamıyor ki. Doğuma girmeden önce özellikle tembihledim asla o halana göndermeyeceksin dedim. Çünkü halasının dediği şeylerden biri “ sana çok meraklı ve çocuğuna meraklı değiliz gelmeyiz merak etme” oldu. Ama sa lak kocam gidip hemen göndermiş. Ayrıca bebeğim 3 güne Mora’sında sarılıktan hastanede yattı aramadılar bile. Hala ailesini savunuyor bana
Ben senin yerinde olsam hastane odasına değil korkumdan hastaneye giremezler 😂
Bence sen çok yüz vermişsin bunlara , bide halası yani uzak akraba sen kim oluyorsun ki..
Halasıyla aynı evde kaldıkları için halası evlenene kadar o bakmış büyütmüş kocam halalarına çok düşkün. Çeyiz alışverişine bile o gelmişti. Evet kocam yüz veriyor. Bana o lafları ettiği zaman hala sen nasıl eşime bunları söylersin demedi
Sonuçta şu an seninle evli seni dinlemek zorunda. Nereye kadar ailesini dinleyecek. Yüz verme herkes yerini bilsin. Sürekli gelip huzurunu da bozmasınlar. Mesafeli olmak en iyisi..
Ben hamileyken geldiklerinde kapıyı açmıyordum zaten. Evde yokum zannedip gidiyorlardı. Evi görmeye geliyorlardı. Onlara gelem misafirleri de benden habersiz getirip evi gezdiriyorlar
Bence eşini uyar bidaha gelmesinler. Param çalınır kaybolursa ailenden bilirim de 😂
Gerçekten kendileri geliyor yetmiyor bide misafir mi getiriyorlar. Bunlar sizin üzerinizden yemeye alışmış
Evet 😂 ilk evlendiğimiz zaman anten yapılırken kapı açıktı bir baktım sesler geliyor. Kayınbabam eşimin teyzesini almış evi gezdiriyor burası misafir odası burası oturma odası burası mutfak diye. Şok oldum😂😂 kadında diyor ki hayırlı olsun sonra gittiler 😂 olaya bak. Ben zaten doğuya tayin isteyip gittiğimde evi talan ederler
Kapını kilitle çık kimse girmesin ne münasebet :)
Çok meraklılar, kayınbabam her geldiğinde evi geziyor yeni ne almışız diye
Kimseye yaşından ötürü hürmet edemezsin. Saygı hak edene verilir sadece.
Katılıyorum bende bunu söylüyorum. İçimden gelmiyor dedim nasılsınız demek. Gelirse yemek veririm çayını veririm yer içer gider ama iyi davranmam içimden gelmiyor o söylediklerinden sonra. Zaten hamilelikte hormonlar farklı çalışıyor. Kendiside kadın ama kadını anlamıyor. Ne diyim 😔🤷🏻♀️
Artık öyle bir devire geldik ki hatalı üste çıkıyor, haklı kendini savununca suçlu oluyor. İnsanlar sürekli bu durumları yutup yutup iki yüzlülük yapmaya alışmış. Farklı birini görünce de aynısını yapmasını bekliyorlar. Ama insan da kağıt gibidir, buruşturup yırtarsan eski hâline asla dönemez.
Zaten beni ezmeye çalıştılar baktılar olmadı böyle yapıyorlar. Geliyorlar yüzlerine bile bakmıyorum.
En iyisini yapıyorsun. Seni değersizleştiren herkesi sen de değersiz göreceksin ki bir daha yapmayaca cesareti olamasın. Zaten susup yutsaydın devamı gelecekti.
Aynen evlendiğim zaman habersiz bütün akrabaları toplayıp bize gelecekmiş benim haberim yoktu işteydim. Söyleme gereği duymamış çünkü onlar habersiz geliyorlarmış haber vermek adetleri değilmiş. Her lafı ayrı olay. O yüzden bende değer vermiyorum öyle geliyor gidiyor. Bana söylediği lafları başkasına söylese eve bile almaz
Ne söyledi ki o kadar
Ben kaza geçirdim eşimle birlikte, 3 ay yürüyemedim hem kolum hem bacağım kırıldığı için. Hastaneye gelmiş hasta kızını bırakıp beni görmeye gelmek için ama ben hastanene taburcu olunca telefonlarını açmamışım. Benim seviyeme inemezmii meraklı değillermiş bana ve bebeğime. Zaten doğursamda gelmezlermiş. Sonrada numaramı sildi bu lafları edip
Şaka gibi Allah yardımcın olsun:D
Amin sağol😂
Haklısın eşin görüşüyorsa görüşsün emr vaki evinize geldiğinde de bebeğinle ilgilen fazla muhatap olma
Bebeği görmek için geliyorlar zaten nasıl ilgileneyim. Ancak emzirmek için öbür odaya götürebilirim
Evet işte o şekilde yap oyalan
Öyle yapıcam bundan sonra. Beni görmeye meraklı değillerse çocuğumuda görmesinler
Zaten hastalık var eşine de söyle korkuyorum bebeğe geçer birnden gibisine beş dk göster kaç odaya
Dedim zaten o yüzden öpmeyi yasakladım. Daha4 aylık bile değil her gelen elini öpüyor ve bebeğim elini ağzına götürüyor
Allah bağışlasın sen korucaksın bebeğini de kendini de eşinde istemez bişey olsun o yüzden güzellikle anlat ona da bi süre kimse gelmesin
Amin çok sağol 😊 korktuğum başıma geldi eşimin nenesi hastaymış 2 gün önce gelip elini öpmüştü inşAllah bir şey olmaz
İşte o yüzden kimsenin yaklaşmaması lazım bebeğe ama maalesef toplumumuzda bu bilinç yok
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!