Eşimin halası bilerek yapmıyor mu?

Merhabalar, bizim düğün günü dahil sonrasında sürekli sürtüşme yaşadığım eşimin halası var. En son hamileliğimin sonunda yazdığım bir yazıyı üstüne alınıp bana saçma sağan şeyler yazdı sonrada numaramı sildi. Eşim ona durumu açıklayınca 5 dk sonra sildiği gibi kaydetti ama söylediği sözlerden sonra ben kaydetmedim numarasını. Sürekli arayıp soruyordu, doğum yapınca fotoğraf istemişti ben eşimi doğumdan önce tembihlememe rağmen atmış. Neyse dün akşam kaynanama gelmişler diğer halasıyla beraber, kaynanam alt katta oturuyor. Eşimi görüntülü arayıp napıyorsun nerdesin diye sordu, alt kattayız gel çay içelim dedi eşimde kameradan çayı gösterdi ben içtim zaten dedi. Beni falan hiç sormadı zaten. Bebeği görmek istediler emziriyordum onu gösterip çekti kamerayı. Sonrada eşim aşağıya iniyorum 5 dk dedi. Şimdi bunca sorun yaşadığımız insan görüntülü arayıp evinde olduğunu bile bile annesine çaya çağırıyorsa benimle ilgili bir şey demiyorsa suçlu olduğu halde hala tavır yapıyor demek değil mi? Eşim diyor ki yok sen büyüklük et, evine düşmanın bile gelse nasılsın de. Zaten sonra bize geldiler öocuğu sevmeye. Hamileyken bir kere beni sormayan insanlar şimdi bebeğimi sevmeye geliyor sürekli görüntülü arıyor. Ben gelmelerini istemiyorum. Düğün günü kayınbabamla bir olup bütün takıları onlar toplamış ve bize vermediler. Ayrıca bir kavga ettikten sonra büyüklük edip adım attım, herkes vardı konuşurken ama beni kaale almadı bende o günden sonra tamamen sildim. Ben haklı değil miyim böyle davranmakla. Yani kırdıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi davranmamı bekliyorlar. Ayrıca söylediği sözler gerçekten ağırdı ve ben hamileydim hiç düşünmedi

Eşimin halası bilerek yapmıyor mu?
Cevapla