Kızlar asker olsa ne olurdu sizce😂?

Bence silah bakımı haftada bir gün yerine hergun yaparlardı😂 uygun adımı topuklulari kirilck die kaldradabilirlerdi.. gibi bir çok yenilik getirebilirler.


1|0
1314

En İyi Kız Görüşü

  • He askere giden kızada postal yerine topuklu vereceklerdi zaten, çatışma olursa adamın kafasına atsın diye..
    Valla bizde sizin gibi olurduk. Postallardan ayaklarımız şişerdi, sigara içmek için pencerelere dizilirdik, nöbet tutardık, banyoda sıra kavgası vs vs... bunlar güzel yanı.
    Bir kız olarak kızlarımızın da savaşacağını biliyorum. Kurtuluş savaşında kadınlarımız, analarımızın savaştığı gibi direneceğimizi, gözümüz kırpmadan savaşacağımızı da biliyorum...

    2|2
    0|0
    • Ondan şüphesiz yok tatlım😉 işin espirisi topuklu😂

En İyi Erkek Görüşü

  • Silah bakimini bence hergün yapmazlardi.
    Örnek - ayyy kiz ne pis yağ bu iyyy ellerime bak.
    Komutanimmmmm ayyyyy bu çok pisss nolur yapmayalimm ayyy.

    Bu sekil tahminim:)

    0|1
    0|0
    • Hahaha😂 olabilir ckardi bitane böylesi illa, sabah ictimalarina hele bu saatte ne ictimasi duyuyoruz bee..

    • Kesinlikle kardeşim:))

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 12

  • Mızmız kendini topuksuz dışarı çıkarmayan makyajsız camdan bile kafasını çıkarmıcak çok kız var ama bu kadarda abartmayın hele şu konularda yaptığınız düşünce saçma

    1|0
    0|0
  • Mükemmel olurdu her şey. Odalarımız ter yerine parfüm kokardi

    0|1
    0|0
    • O biraz kişilik meselesi bizim koğuşlarda öyle kokardı 😉 aranzda para toplayıp güzel şeyler yprdk.

  • öyle capslerde falan dalga geçildiği gibi olacağını düşünmüyorum bence askerlik yapmak isteyen kadınlarımız- buna bende dahil- daha ciddi olurdu hatırlatırım bu ülkede kurtuluş mücadelesinde Türk kadınların gücünü!!!

    0|0
    0|0
  • "Ya sen kim oluyosun da bana asker diyosun benim bir adım var tamam mı"

    0|0
    0|0
    • Kimse sana asker demio git bir elini yüzünü yıka canım bnm😂 uyanamamissin galiba😉

    • Hepsini Göster
    • @Fromtheotherside hak etti ama..

    • Orda komutanı kastettigine dair bir imla sözcüğü göremedim+ sorudada komutan size böyle seslense gbide sormadim.. nöronların imla kurallarina ve kelime anlamına aykirii çalışıp senin canım

  • Adam akıllı görev yapardım. Televizyon da anlatıldığı gibi yok tırnağım kırılmış falan olmazdı.

    0|0
    0|0
  • Erkekler gibi savaşırdık zengin olanı bile askerlik yapardı

    0|0
    0|0
  • ruslarda var.

    0|1
    0|0
  • Siz erkeklere maşa olurlardı askerde kızlar :(

    0|1
    0|0
  • Askerde topuklu veriyorlarsa sıkıntı zaten.

    1|1
    0|0
  • lezbiyen olurdu

    0|0
    0|0
  • Cok güzel olurdu

    0|0
    0|0
  • Ojemi yeni sürdüm ama bir saniye diye savaşı erteletirim.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Patatesli yemek yerine mantı falan olurdu diyeceğim fakat şimdi ki kızlar bir şeyden çakmıyor.

    0|0
    0|0
  • doğum oranı artardı :)

    0|0
    0|0
  • Bayan askerler var topuklumu giyiyolar?

    0|0
    0|0
  • Oho dusunemiyorm.😂

    0|0
    0|0
    • Aslında bir çok şey düsündündee neyse😂😂😂

  • Bedelli olmazdı
    Kimse tezkere almazdı

    0|0
    0|0
  • Bedelli askerlik olmazdı o kesin

    0|0
    0|0
  • Asker ocağı buram buram oje kokardı

    0|0
    0|0
  • Çin nüfusuna yetisirdik

    0|0
    0|0
  • Çok güzel olurdu

    0|0
    0|0
  • onlar ruju, rimeli ve ojesi ile uğraşırken, ülke elden giderdi.

    0|0
    0|0
  • Allah korusun allah kadınları kışlalardan uzak tutsun :)

    0|0
    0|0
  • Baban kim belli olmazdi

    0|0
    0|0
  • doğum için hava değişimi alırlardı

    0|1
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...