Kalabalık Kürt aileleri nasıldır diye merak eden var mı?

12 amcam 2 teyzem var. Amcalarımın en az çocuğu olan 3 çocuk var biz 7 kardeşiz 4 kız 3 erkek. bir tane amcamın 11 oğlu var. Sülalede okul bırakmak yasak ciddiyim okul bırakırsanız bir nevi dışlanıyor çürük elma muamelesi görüyorsunuz. Ben inşaat mühendisiyim babam avukat annem ilkokul öğretmeni. Kuzenlerimin içinde tıptan 2 yıllığa kadar her türlüsü var ama çoğunluk sayısalcı. Birinin çocuklarının eğitimi ile ilgili paraya ihtiyacı olursa herkes yardım ediyor. Babam her ay şehir dışında okuyan kuzenlerime belli bir miktar para yatırıyor. Siyasetin içinde bir aileyiz. Yakın akrabalarımdan biri hdp milletvekili uzak akrabalarımdan biri chp milletvekili. Onun dışında amcalarımdan biri belediye başkan yardımcısı ve diğerlerininde çoğu aktif olarak farklı noktalardalar. 2 teyzemi merak eden olabilir. Bir tanesi ev hanımı okuması için herşey yapılmış fakat okumak istememiş evlenmiş diğeri hemşire. Hemşireliği kazanınca bizzat babam tarafından okutuşmuştur kendisi. Sanılan aksine akraba evliliği yok denecek kadar az. Ailede şuanda kuzeniyle ilişkisi olan bir tek ben varım (evet doğru duydunuz kuzenimle birlikteyim ve seviyorum kendisini uzun yıllardır evlenmek istiyorum kimse bizi baş göz etmedi) ailemle gurur duyuyor muyum duyuyorum. Birbirimize çok bağlı olduğumuz birbirimizi koruyup kolladığımız doğrudur. Bazı kafatasçı arkadaşların yaptığı yorumların aksine kimse kendi kız kardeşiyle aynı odada yatmaz ensest ilişki falan yoktur. Sanırım bu yorumları yapan çoğu arkadaştan daha medeni bir aileyizdir. Bir düğün olunca salonun önü mercedeslerle bmwlerle dolar. Genelde müstakil evlerde yaşarız. Ben ankarada yaşıyor olmama rağmen çayyolu tarafında 2 katlı bir evde yaşıyorum. Babam hala yemeğini yer sofrasında yer bu da bir ek bilgi.
Kalabalık Kürt aileleri nasıldır diye merak eden var mı?
Cevapla