Kürtlerin aileler niye bu kadar kalabalık?

Dün oyuna girdim bayadır oynadığım 2 kişi vardı doğu tarafında oturuyorlar, şırnaklılardı galiba ikiside. Biri diğerine siz kaç kardeştiniz amcaoğlu deyince sorduğu kişi 13 diyince bende yuh ciddi misi dedim hee tabi dedi diğerine 6-7 kardeşiz biz öz aileden daha benim 2. annemden de kardeşlerim var dedi. 2. annesi mi dedim ben kendi kendime tam o sırada arkadaşına benim babam 2 kadınla evli ya amcaoğlu ordanda 5 kardeşim falan var dedi bunu dedikten sonra kürt olduklarını söylediklerinde şok oldum. Her kürt aile böyle kalabalık mı ya?
Kürtlerin aileler niye bu kadar kalabalık?
Cevapla