Sempatik sıcakkanlı biri mi , Sert acımasız biri mi olmak yarar insanlara👇👇👂 ?

20senelik hayatımın bir özetini çıkardığımda.4-5 farklı şehirde yaşamış, lise sona kadar 6-7 okul değişmiş ve gereğinden fazla insan tanımış biri olarak bir sonuca vardım. Sempatik iyi insanlar her ne kadar başta güzel karşılansada hiç şaşmadı acımasız sert insanlar hep el üstünde tutululur bu sadece sevgili olmak değil eş dost akraba herkeste böyle yani istisnasız tanık oldum şu kanaate vardım. Çok denedimde hiç bir zaman hiç bir insanla ilişkilerinde ipi bırakmıyacaksın ve sempatik sıcak davranmıyacaksın her zaman elin tetikte ciddi, sert olucaksın ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında...


Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
.,.
Sempatik sıcakkanlı biri mi , Sert acımasız biri mi olmak yarar insanlara👇👇👂 ?
Cevapla