Sizce insanın özü gerçekten kötülük mü, iyilik sadece sahte bir maske mi 🤔?

iyi olmak sahteliktir insanin özü kötüdür kendi cikarini dusunur ve bencildir, insanin yaratilisi budur iyi olmak yaratilisa karsi gelmek ve zorlamakla olur ancak.

Sizce insanın özü gerçekten kötülük mü, iyilik sadece sahte bir maske mi 🤔?
Cevapla