Bugün marksist-leninist, Atatürkçü (!!!) Deniz gezmiş ve arkadaşlarının idam yıldönümü ne düşünüyorsunuz?

"Türkiye halkları” diye bağırıp soygunculuk yapan canım bir anarşiste “İkinci Atatürk” diyen haysiyetsiz insanlar görüldü. Hüseyin Nihâl Atsız

Bugün marksist-leninist, Atatürkçü (!!!) Deniz gezmiş ve arkadaşlarının idam yıldönümü ne düşünüyorsunuz?


Bugün marksist-leninist, Atatürkçü (!!!) Deniz gezmiş ve arkadaşlarının idam yıldönümü ne düşünüyorsunuz?

Bugün marksist-leninist, Atatürkçü (!!!) Deniz gezmiş ve arkadaşlarının idam yıldönümü ne düşünüyorsunuz?
Bugün marksist-leninist, Atatürkçü (!!!) Deniz gezmiş ve arkadaşlarının idam yıldönümü ne düşünüyorsunuz?
Cevapla