"Türkiye halkları” diye bağırıp soygunculuk yapan canım bir anarşiste “İkinci Atatürk” diyen haysiyetsiz insanlar görüldü. Hüseyin Nihâl Atsız









Amerikanın emri ile boşuna asıldılar, Atatürk'le kıyaslanacak adam daha Anadolu'da doğmadı
atatürkçü mü?
Chpliler ona Atatürkçü ve 2. Atatürkçü diyor ya ona gönderme yaptım.
"(!)" ironi yapmak için kullanılır.
iyi de asan zaten bu takiyeci cehapeliler
:D ama bak bugünün chplilerine :D
cehape hep takiyecidir şu andaki cehapenin de bir farkı yok benim gözümde sap geldiler saman gidecekler başlarında özellikle chemal çılıçdayoolu olduğu sürece
Vatan hainlerinin sonu böyle olmalı
Cevap
3Cevap
Gram sevmem ama asılmaması lazımdı.
Neden?
Asıldı kahraman yaptılar herifi
İt iti ısırmaz.
polisi vuran çatışan adam anca terörüsttür
Ucununde mk
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar