Ben ilkokuldayken eski kitaplarımı atarken onun resimlerini tek tek alıp dosya yapıcak kadar seviyordum. Atmaya gönlüm el vermezdi resimlerini En güçlü lider ❤️

Ben ilkokuldayken eski kitaplarımı atarken onun resimlerini tek tek alıp dosya yapıcak kadar seviyordum. Atmaya gönlüm el vermezdi resimlerini En güçlü lider ❤️

Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ü yani atamı saygıyla, sevgiyle, özlemle anıyorum. Ona keşke daha layık bir halk olabilsek. Ne olursa olsun bu ülkeyi, cumhuriyeti kanımız, canımız pahasına bile koruyacağız.🥲♥️🇹🇷🥲🇹🇷♥️🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Millet okadar seviyoruzki Adam öldükden hemen sonra ülkeyi tepe taklak aşagıya indirmeye başladık.
Atatürkü seven vede sözde anladıgını, eserlerinin takipçisi oldugunu söyleyen halk, nasıl oluyorda bir tane ülkeye yararlı Politikacıyı halkın kendi bagrından çıkaramıyor. Çıkardıkları, 5-6 NATO ülkesinin destegiyle koltuga oturup, sözde Atatürkün eserlerine sahip çıkan halkı seviyor.
Geçmiş 100yıl bize Atatürk’ün maalesef yanlış halka geldigini gösterdi.
Keşke gelmeseydide bu halk köleligini sorunsuz kabul etseydi.
Son 1000yılda sadece birkaç büyük adamdan fazlasını çıkaramayan bir toplumun çocuklari olarak, kendimizle yüzleşmenin zamanı geldi
Ruhun şaad olsun büyük adam 1881-♾️
Cevap
10Cevap
Ne ara 10 Kasım oldu gadası zaman su gibi akıp gidiyor
Hiç görmediğim birini bu kadar sevebileceğimi düşünmezdim o derece seviyorum
Fikrim eleştirisiz kalıcaksa seviyorum
Ama yok asla sevmek dışında seçenek yok diyenlere sevmiyorum
Bazen sırf böyle dedikleri için durduk yere adana gıcık oluyorum bu hiç normal değil
gram sevmiyorum dinime düşmanlık eden birini sevmem için bir sebep yok.
Onunla silah arkadaşı olup, ona gelecek bir mermiye göğsümü siper edecek kadar..
Aşırı çok severim. Büyük önder
Hiç sevmiyorum.. Zorunda mıyım? iih.
Saygı da duymuyorum.. Zorunda mıyım? Iih..
Sevmemek mümkün mü sizce?
Çoook severiz
Bir babdır bizim için
Çok seviyorum
Umrumda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?