Atatürkün yaptıklarını seviyormusunuz?
Evet çok seviyorum
Evet biraz seviyorum
İyi veya kötü diyemem
Yaptıklarını seviyorum ama düşüncelerini sevmiyorum
Sevmiyorum
Nefret !
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Atatürkün yaptıklarını seviyormusunuz?
Atatürk erken öldü. Biraz daha uzun yaşasa Türkiye dış siyasette yavaş yavaş dünyaya müdahale edecekti. En parlak dönemini yaşadı Atatürk döneminde desek yeridir. Atatürkten sonra bir Türk hümanizması çıktı. Millilik darbe yedi. Demokrat parti döneminde ABD egemenliğine girildi yavaş yavaş. Atatürk ülkesini seven ve geliştirmeye çalışan 40 civarı fabrika kurmuş, çiftçinin yanında olmuş. Çiftlikler kurmuş, tam bir vatanseverdir. muassır medeniyetler seviyesinin üzerine çıkmak hedefimizdir demiş dünyada eşine az rastlanılacak ender liderlerden biridir.
Asker olarak gerçekten olması gerektiği gibi. Dünya tarihindeki nadir askerlerden gerçekten. Bu yüzden severim ve saygı da duyarım Mareşale.
Ama Prof Dr. İlber Ortaylı'nın anlattığına göre Türklük'ten hiç taviz vermeyen bir insan olması hoşuma gitmiyor ne yazık ki...
Her insanın heleki omzunda ülke yönetmek gibi sorumluluğu olan insanın hatası olabilir ama Atatürk olmasa özellikle biz kadınların hali ne olurdu bilmem Atatürk kimseyle kıyaslanamaz. Vücudumda imza dövmesi var onur duyuyorum.
Anket de Atatürk'ün bu kadar olumlu oy alması beni memnun eti hele ki o kadar aptal oksijen israfının bulunduğu bir sitede bile Atatürk'ü seven bu kadar kişi çıkıyorsa bu ülkenin hala umudu var demektir daha az önce Atatürk'ü eleştiren sözde milliyetçi bir arkadaşla tartışırken bu yorumu görmek beni mutlu eti bu ülke hem çok acımasız ama bir o kadarda çok güzel bunu fark ediyor insan 😅🥰.
Cevap
4Cevap
Evet seviyorum
tonyukuktan bu yana hicbir devlet adamina alisamadim..
Severim tabi ama sevmeyen olursa saygı duyması gerekli en azından
ataturk'un cogu icraatini sevmem
Ölürüz ona
Seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?