Evli bir kadının kocasının arkadaşıyla görüşmesi normal mi?

Bir arkadaşımın eşini devamlı kocasının arkadaşının dükkanında görüyorum, her iki günde bir adamın dükkanında başbaşa oturmuş sohpet ediyorlar kahve içiyorlar, bir kaç kere watsaptan mesajlaştıklarını da gördüm, karısının dükkana gittiğinden kocasının haberi var, normal karşılıyor, acaba ben mi abartılı düşünüyorum sizce, çünkü benim karım yapsa heralde boşardım. Sizce?
Evli bir kadının kocasının arkadaşıyla görüşmesi normal mi?
Cevapla