Evli bir kadınım başka bir erkekle muhabbet etmesi normal mi sizce?

Şöyle söyliyim bir senedir karımla aramız pek iyi değil işler yüzünden biraz ilgisiz bıraktım çünkü çok yoğun çalışıyorum bu yüzden biraz ilgisiz bırakmış olabilirim ama kimseye muhtaç etmedim arabası altında evse ev parasını hiç eksik etmedim geçen gün öyle telefonunu gördüm masada bir bakayım dedim bir erkekle mesajlaştıklarını gördüm ama öyle kötü bir mesaj yoktu nasılsın iyi misin halin hatırın nasıl gibi tabi bu konuyu karımla konuştum sadece normal olarak konuştuklarını söyledi ve beni çok ilgisiz bıraktın dedi ve merak etme kimseyle ilişki yaşamadım dedisadece bu kadar konuştuklarım dedi yani kafam çok karışık
Evli bir kadınım başka bir erkekle muhabbet etmesi normal mi sizce?
Cevapla