Bütün okul benden nefret ediyor. Ne yapmalıyım?

Okul değişimi iyi olur değil mi? Yoksa dondurup 2 sene sonra mı devam etsem çok büyük kayıp olur mu? Bir çocuk sevdim diye herkes benden nefret ediyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Diğer arkadaşlarım da beni bıraktı. Herkes bana bakıyor garip garip.
Bütün okul benden nefret ediyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla