Göz tembelliği nedeniyle askerden muaf oldum. Aradan bir yil gecti. Fakat ben gitmek istiyorum nedeni terör ?

Arkadaslar milliytci biriyim. Muaf verdiler. Arkadasim astsubay gitme batida geri hizmet verrler dedi. Bende konduramadim kendime onu. Simdi gitmek istiyorum ama bati değil doguda yapmak istiyorum. Genelkurmaya iki kez yazdim geri donus olmadi lutfen yardim. Gonullu gitme sansim var mi. Batida yapacagima yapmam daha iyi. Lutfen yardim?
Göz tembelliği nedeniyle askerden muaf oldum. Aradan bir yil gecti. Fakat ben gitmek istiyorum nedeni terör ?
Cevapla