Ben asla böyle bir şeyle uğraşmadım. Ögg kartımı elimden aldılar. Genel kolluga bir şey diyemem ama benim yaşım gelmiş 40 yakın ben ikinci bir işte çalışırsam evlenirim diye düşünüyordum. Bir kuruma atamam da yok. Zoruma giden ben Türk milliyetçisiyim. Turana inanan biriyim. Bu devlete asla ihanet etmedim. Neden yapayalnızım neden anlamsız yaşıyorum ki? Benim üzerime mal varlığım yok ya param yok bankada yani üniversite diplomalarım var benim başka bir şeyim yok ki Bir de maaşım var işte 57 ve 58.000 tutarında bunda yine benim hiçbir şeyim yok ki yani 3 senedir Neyi soruşturuyorlar ben de merak ediyorum ya soruştursunlar yani araştırsınlar abi ben kızdım da yok ama zoruma gidiyor Ya benim hani bu etiketi azaltında bir soruşturma getirmek bile beni rahatsız ediyor artık ya ben hata yapmadım hiçbir şekilde böyle bir şey girişmedim ama benim orada adım geçmezse benim soruşturmaya dahil olmam demek Ve benim haklarıma ihlal edilmesi demek. Hele bunu arkadaşlarla nasıl anlatacağım hadi bunu geçtim bir tane kız arkadaşım olsa nasıl anlatacağım ne diyeceğimi hep ben terörist miyim diyeceğim ben ne bileyim işte soruşturma mı geçireyim diyeceğim? Geldim ben bu saate kadar doğru düzgün bir tane kadın eli tutmadım ya ya buna zamanım olmadı buna zamanım olmadı o kadar üniversite okumuşum ki?
Dinle ilgili hiçbir şey duymak istemiyorum ya yani artık dini hiçbir şey yapmak istemiyorum yaşamak istemiyorum ya Müslümanlıktan ben çektiğim kadar hiçbir şeyden çekmedim bu dünyada? Allah gerçekten var mı ya Allah var mı ya nerede Allah ya artık nerede ya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💛 Senin yaşadığın bu haksızlık hissi ve yalnızlık çok ağır geliyor, bunu okurken biz bile sıkıştık içimizde 💔 Soruşturmalar bazen gereğinden uzun sürüyor ama bu senin kim olduğuna gölge düşürmez. İnancın, kimliğin, hayatın konusunda hissettiğin öfke de çok anlaşılır 😔 Yanlış yapmadığını biliyorsan bu süreç seni tanımlamaz. Buradasın, güçlüsün ve yalnız değilsin 🌿