Kocam yine beni evde yalnız bıraktı. Napayım?

Yok arkadaş sanırım çok yüz verdim o bana karışmasın diye bende onu hiç kısıtlamadım. Ama böyle daha iyi ya kafamı dinliyorum
Kocam yine beni evde yalnız bıraktı. Napayım?
Cevapla