Yok arkadaş sanırım çok yüz verdim o bana karışmasın diye bende onu hiç kısıtlamadım. Ama böyle daha iyi ya kafamı dinliyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılhem özgürlükçü bir bayansın daha iyi kafamı dinliyorum diyorsun, hem de yine beni evde yalnız bıraktı diyorsun. bir çelişki söz konusu. üstelik gel demiş sen gitmek istememişsin. ve ondan önce sen de arkadaşların ile gezip yorulduğun için gitmek istememişsin. şikayetçi olmakta haklı mısın bilemedim. gerçi şikayetçi olduğun da söylenemez. eşin bu sitede vakit geçirdiğini biliyor mu bu da ayrı bir konu. bence önce ona sor bu soruyu beni evde yalnız bıraktın napayım diye...
18 Yorumla- +1 yıl
Komiksin yaa :-D
- +1 yıl
güzel eleştiri teşekkürler ;)
- +1 yıl
Komik olan nedir onu anlamadım ben? Kız ne güzel yazmış işte!!!
- +1 yıl
@Beyaz_Gece nevermind... ;)
- +1 yıl
Benim yazdıklarımı okuyup aynılarını buraya yazması komik geldi @Beyaz_Gece
- +1 yıl
Kendi yazdıkların çok komik olmalı herhalde hanımefendi? Bende gülmemek için zor tuttum kendimi... Soruyu sorma maksadını anlayamadım bir türlü. :)
- +1 yıl
biraz bütüne baktığında komik göründüğünün farkına var istedim.
- +1 yıl
Gülmemek için niye tutuyosunuz ya gülün işte 😀 eşlik edin bana 😉 @Beyaz_Gece
En İyi Cevaplar
adamlar veden gitsin bende rahat ediyim diye adamı yolluyorsı-unuz sonra beni aldattı ama sen gitsin diye takla aettın adamda ilgiyi başka yerde bulunca kızıyosunuz bu sizin içinde geçerli evet kimse kimseyi boğmasın ama herşey konturol altında olması iyidir benden san dost tavsiyesi gidilicek yere gönderilir o ayrı ama senin konturolun altın tabi konuturol altında olup aldatan tiplerde var onlara söz bulamıyorum söylenicek
12 Yorumla- +1 yıl
Gittiği yerler genelde bildiğimiz yerler ve gitmeden önce bana da ısrar eder gel birlikte gidelim diye ha farz edelim ki niyeti bozdu aldattı beni o bahsettiğin aldatıldım diye ağlayan kadınlardan olmam kendine yapar onsuzluk bana koymaz
Aile & Toplum konusunda 6,8b cevap paylaştı. Kafanızdan ne geçiyorsa onu yapın. Bazen eşler biribirini rahat bırakmalı. Arada bir ilişkilerin iyi gitmesi için faydalı oluyor. Rahat olmalı derken evli olma sorumluluğunu eşiniz amanın unutmasın.
05 Yorumla- +1 yıl
Biz baya rahatsız
- +1 yıl
Rahatsız değilim
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Şu özel görüşlerede ayar oluyorum😊 2 sonuç var bir o rahat eder, sen rahat edersin. 2 etraf yelloz dolu aklını çelerler çok uzun bir huzursuzluk sonucu çok daha uzun rahat edersin. Haberin ola
03 Yorumla- +1 yıl
Haberim var ama benim için sıkıntı yok kendine yapar
- +1 yıl
Öyle yapıyorum
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
52Cevap
+1 yılBu kadınlardan korkulur. ipini koy verdim der. 5 dK sonra gel buraya seni kötü köpek diye hayıflanmaya başlar.
011 Yorumla- +1 yıl
Yok ya kızmıcam ki evde olsa başımı ağrıtcaktı takılsın kafasına göre
- +1 yıl
bir küçük beden ya da bir büyük beden kardeşiniz ya da ikiziniz varmı?
- +1 yıl
Hayır ama olsa da arkana bakmadan kaçardın
- +1 yıl
merak ettim şimdi :D
- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Öyle bir söylediniz ki. Bu kadar rahat olan bir insan neden korkutucu olsun ki?
- +1 yıl
Rahat olan insanın tahammül edilmez yanları olamaz mı
- +1 yıl
Olabilir mi?
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
ne olacak ki?
- +1 yıl
Boşveer
+1 yılTamam artik soruyla degil, mesaj kutunla ilgilenebilirsin.
12 Yorumla- +1 yıl
İkisiyle de ilgilenecek vaktim var
+1 yılYaş 22 ve seni yalnız mı bıraktı hoş vakitler geçirmek yerine
01 Yorumla- +1 yıl
Evet
Ne çok sıkacaksın ne de çok gevşeteceksin. Erkeklerin tasmasını gevşetmeye gelmiyor :D
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen :-D
+1 yılyani cok yüz verirsen ipler elden giderse adam eve girmez arada ses cikar
01 Yorumla- +1 yıl
Girmesin
+1 yılkız arkadaşlarını çağır pijama partisi ve gün yapın :D
03 Yorumla- +1 yıl
Gündüz arkadaşlarımla birlikteydim yorgunum ya
- +1 yıl
o zaman uyu :)
- +1 yıl
Yemek yesem üşenmesem de uyurum
+1 yılsoru sorsan bunaltıyorsun, sormasan ilgisizsin arasını bulmak şart sanırım
06 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya ilginin ve ilgisizliğin ortasını bulmak lazım
- +1 yıl
gerekli detayları öncesinde ya da sonrasında öğrenebilirsin belki günün nasıl geçti eğlendiniz mi gibi sorularla
- +1 yıl
Hiç merak etmiyorum ki bem 7 buçuk gibi geldim evdeydi gününü anlattı anlatırken sıkılırım ben ya ne yapıyosan banane yap diyesim gelirde demem yediği yemeğe kadar anlatır :-D
- +1 yıl
seninle bir şeyler paylaşmak istiyor aynısını senden de bekliyor demek ki (anlatmanı) o kadar uzatmasını istemiyorsan sorular yönelt kısa cevap alabileceğin
- +1 yıl
Eskiden çok bunaltırdı bazen aynı şeyi 2 kez anlatırdı ama ben öyle bir insan değilim özgür bırakıp özgür kalmayı seviyorum gün içinde neler yaptığımı kimse anlatma gereği duymuyorum aslında onun yaptığı doğru iletişim açısından ama bende değişemiyorum hiç denemedim daha doğrusu :-D
- +1 yıl
mutluysanız çokta sıkıntı değil ilerisi için çocuk düşünüyorsanız eğer çocuk için bu tarz şeyler önemlidir onun için yapmaya çalışmalısın :)
Nereye gitti de hafta da kaç gün dışarı çıkıyor? :) Yalnız çarşamba günü gitmesi sıkıntı ne yapar ki haftanın ortasında :)
010 Yorumla- +1 yıl
Belli olmaz
- +1 yıl
Kaç gün dışarı çıktığından bahsediyorum ya
- +1 yıl
Arkadaşlarıyla değil ya duruma bağlı
- +1 yıl
Açamam
- +1 yıl
İstemem
+1 yılkafanı dinliyosun ha helal olsun kendini iyi teselli ediyosun
02 Yorumla- +1 yıl
Ama cidden öyle
- +1 yıl
neden eşin seni çok mu yoruyo
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Olmamış böyle arayı düzelt bence bu kadar rahatlıkta olmaz :D
01 Yorumla- +1 yıl
Aramız kötü değil ki
+1 yılNasıl bı kafa dınleme bu kocayla baglantın yok gibi 😊
02 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel işte
- +1 yıl
He guzel diyosan memnunsan skıntı yok böyle iyi 😊
+1 yılgel kaçırayım seni hiç yalnız bırakmam desem sen de sünnetsiz olduğum için dışlarsın beni
02 Yorumla- +1 yıl
Kaçmam ki zaten
- +1 yıl
sünnetsiz olduğum için demi :(
bu başlıktan sonra mesaj kutuna kaç tane mesaj geldi merak ediyorum
05 Yorumla- +1 yıl
Saymadım ama sorudan ilk çıktığımda 14tü yani 2 dk içinde
- +1 yıl
Tanışma
- +1 yıl
Abazamsı
senin gibi birini evde yalnız bırakmakla hata yapıyor bence
012 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle :-D
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Bırakır ama ben düşündüğün türden macera aramam
- +1 yıl
Çekerim
- +1 yıl
Fazlasıyla
- +1 yıl
Yooo
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bu yaşta evlenmek doğru değil en ideal yaş 25-28 arası
03 Yorumla- +1 yıl
Zaten bu yaşta evlenmedim daha küçüktüm
- +1 yıl
Hayırlısı
+1 yılErkek milleti değil mi :S
16 YorumlaAl birini vur ötekine :-D
- +1 yıl
Odunlar :S
- +1 yıl
Hepsi mi
- +1 yıl
Yoo ben değilim
- +1 yıl
Tamam anladım ben :-D
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBeyler koşun, tokmakçı lazım ablaya..
01 Yorumla- +1 yıl
Çok komik
al biralari dik klafaya..
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç bana göre değil
+1 yılsen evli değilsinki :)
01 Yorumla- +1 yıl
İşte beklediğim an biri gelecek ve hepsinin şaka olduğunu söyleyecek
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. ( sıkıntıdan geberiyor.. )
09 Yorumla- +1 yıl
Uykum bile geldi
- +1 yıl
Napıyım
- +1 yıl
Hadi ya
- +1 yıl
Kitap okusam iyi olur ama kafam kaldırmaz yoğun bir gün geçirdim
- +1 yıl
Yok maalesef
Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. ipi ıkı elınle degıl tek elınle tutacaksın
01 Yorumla- +1 yıl
Peki
+1 yılYakında hepten bırakır, çaresine bak.
04 Yorumla- +1 yıl
Keyfi bilir
- +1 yıl
Cevap bu evlilikten vazgeçtiğini doğrular nitelikte.
- +1 yıl
Bana koymaz onsuzluk o yüzden öyle dedim
- +1 yıl
Bu da perçimledi, hayırlısı olsun.
Gönül ister ki; her şey çok güzel olsun..
- Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılNapiyo seni birakipta
010 Yorumla- +1 yıl
Geziyo
- +1 yıl
Seni evde bırakıp hemde beraber gezmek varken
- +1 yıl
Dedi gel diye
- +1 yıl
Ee niye gitmedin
- +1 yıl
Ben eve yeni gelmiştim yorgundum yemek yememiştim
- +1 yıl
evlilik güzel birşey ama bir o kadar da zor bişey
- +1 yıl
Güzelliğinden daha çok zorluğu
- +1 yıl
ne gibi zorlukları var ki mesela örnek verecek olursan
- +1 yıl
Evlenince görürsün
- +1 yıl
Yok sana çelikten kupa
+1 yılSende onu yalniz bırak.
03 Yorumla- +1 yıl
Çok pis bırakırım tek izin gününde arkadaşlarımla sinemaya giderim :-D
- +1 yıl
Aynen yap be hep boyleler. Benimde beyinsiz bir sevgilim vardi,; Hep boyle abuk sabuk seyler yapardı. Sonra ben onu aramadim cevap vermedim filan sonra ayrıldık neyse bu mantıklı bir hikaye olmadi. Sjjsj
- +1 yıl
Sağlık olsun 😊 :-D 😀
sende evi yalnız bırak
01 Yorumla- +1 yıl
Ama uykum var
- Aile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı.
+1 yılYemek yap, tek başına ye :)
03 Yorumla- +1 yıl
Var yemek
- +1 yıl
İyi.
İyi akşamlar - +1 yıl
Eyvallah
+1 yılarada birbirine nefes aldirmak gerek ;)
03 Yorumla- +1 yıl
Biz hep alıyoruz o nefesi
- +1 yıl
ne guzel iste
- +1 yıl
Aynen
alıştırmışsın bir kere dikiş tutmaz artık
010 Yorumla- +1 yıl
Yok ya otur evde desem çıkmaz bir yere
- +1 yıl
Çıksın ya
- +1 yıl
Hayır bana bulaşmak isticeğini sanmıyorum ha isterse de buyursun ama ben ona karışırsam oda bana karışır ve ben özgürlüğüme düşkün bir insanım
- +1 yıl
Kısıtlamam gereken şeyleri kısıtlıyorum ama sıkmak ayrı bişey
- +1 yıl
Sayılır
Aç bir Beşiktaş maç özeti izle.
03 Yorumla- +1 yıl
Hangisini izleyim
- +1 yıl
Tamam bidaha ki evde yalnız kalışımda sıkılırsam aklımda bulunsun
erkek milleti işte yüz vermeye gelmez
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılBizimi çağiriyosun anlamadim kadin :)
02 Yorumla- +1 yıl
Hı hı
- +1 yıl
Kizim 30 yilin patlamasini sende yaşarim :) hastanelik olursun :) get işine
+1 yılVar mı cidden serbestlik?
022 Yorumla- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Türkiye dışında bir ülkede yetiştiniz sanırım?
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Genel türk kadını algısından ayrışan yanlarınız var o halde... Eşiniz şanslı diyelim.
- +1 yıl
Genelde onada şanslı olduğunu söylerler ama bence değil
- +1 yıl
Kötü huylarınız var mı bilmiyorum ama sıkmayıp serbest bırakmanız yönünden şanslı bence...
- +1 yıl
Tek o ve yemek yönünden şanslı bence bide benim gibi güzel bir hatunla sokakta gezdiği için 😀😀 çokta mütevazıyım
- +1 yıl
Güzel bir insanla sokakta gezmek pek bir anlam ifade etmese de serbestlik ve güzel yemek artı özellikler bence :)
- +1 yıl
Hepsi o kadar işte bence dahası lazım
- +1 yıl
Artı olarak bir de BJK taraftarısınız.. bir erkek daha ne ister :)
- +1 yıl
Ama o gsliydi
- +1 yıl
Artık BJK li mi yani?:)
- +1 yıl
Tabi ki
- +1 yıl
Burayı sohbete çevirmiş gibi oldum ama işin sırrı nedir paylaşırsanız sevinirim...
- +1 yıl
Beşiktaş'lı yapmamda ki mi
- +1 yıl
Evet.
- +1 yıl
Neyleyim siyah dediğimde beyaz demeyen sevgiliyi dedim oldu
- +1 yıl
Riskli :)
- +1 yıl
Kaybetmekten korkuyosun
- +1 yıl
Kaybetmekten ziyade kırmaktan diyelim.
- +1 yıl
Bana evlendikten sonra Beşiktaş mı ben mi diye sormuştu bende bidaha bu soruyu sorma çünkü alacağın cevap hiç hoşuna gitmez demiştim konu Beşiktaş'ımsa gerisi teferruattır
- +1 yıl
Süpermiş.
+1 yılErkek dedigin kıskanır :)
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Tabii kadında kiskanmalı
+1 yıliki taraf içinde fazla sıkmamak lazım
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
face gir erkek bul :D
01 Yorumla- +1 yıl
Face kullanmıyorum
Sen başkalarına kayma
011 Yorumla- +1 yıl
Denerim
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
Hangi birine bakayım
- +1 yıl
Bakarız
- +1 yıl
Çok beklersin ;-)
Gizli Üye(36-45)+1 yılfilim izle dizile kitap oku
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yıliyi sana git dememiş
02 Yorumla- +1 yıl
Bana gel dedi
- +1 yıl
ne güzel
+1 yılNereye gitti :/
01 Yorumla- +1 yıl
Teyzesine
- Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılTuhaf bir evlilik :)
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Birlikte takılmak daha iyi olmaz mı ☺
- +1 yıl
Herşeyin yeri ayrı
- +1 yıl
Yıpratmazsa evet.
Bas fırçayı.
02 Yorumla- +1 yıl
Ortam müsait değil =/
- +1 yıl
Yazık adama ya
boşan.
01 Yorumla- +1 yıl
Gitme desem gitmez ki ne gerek var
Gizli Üye(36-45)+1 yılnereye gitti ki
01 Yorumla- +1 yıl
Teyzesine
takma
02 Yorumla- +1 yıl
Olur
Gizli Üye(30-35)+1 yılNereye gitti
00 YorumlaHe ok
00 YorumlaSuc sende gonderme
05 Yorumla- +1 yıl
Yok be gitsin evde napacak
- +1 yıl
Evde karısının başını ağrıtıyo anca
- +1 yıl
Kesinlikle :-D
+1 yılkocanı çok salma,
04 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
çok salınca, bir daha tutamayabilirsin, alışmış kudurmuştan beterdir,
- +1 yıl
Benim için sıkıntı yok
- +1 yıl
benim için hiç yok,
Tanisalimi
01 Yorumla- +1 yıl
Niçin
+1 yılnereye gidiyor ki
01 Yorumla- +1 yıl
Dün teyzesindeydi
Sence neden?
03 Yorumla- +1 yıl
Nedennn
Gizli Üye(30-35)+1 yılNereye gidiyor?
01 Yorumla- +1 yıl
Teyzesine gitti
Devamını Gör(47)
9 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar