Yakışıklıyım diye arkadaşlarım beni kıskanıyor?

Biraz kendimden bahsediyim yaşım 18 lise3 okuyorum ( 18e gireli birkaç ay oldu bu yüzden lise3üm ) herneyse tipim gayet yerinde ve bunu çevremdeki erkekler çok kıskanıyor. şuana kadar lisede işte 3-4 kadar teklif aldım ama kabul etmedim istemedim kısacası kızlar güzelmiydi evet fena değildiler ama istemedim. sınıftakileride hiç sevmem öyle sınıf arkadaşları sadece yolda görsem selam bile vermiyceğim tipler. ikiyüzlü bencil kendi bir bok olmadan kendini bişey sanan gereksiz tipler.

Böyle gereksiz tiplere nasıl davranmak gerek?
Güncellemeler
+1 yıl
Ha bu arada bide bunların kız versiyonları var. kendinilerini güzel sanan kezbanlar. gerçekten öyle sadece tipi kötü diye bir kıza kezban demem ben hatta hiç demem. bunların haraketleri kendilerini bişey sanışı o kadar komik ki :D bu salaklar içinde bişey söylerseniz iyi olur
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Yakışıklıyım diye arkadaşlarım beni kıskanıyor?
Cevapla