evet gençler alkışları görelim.. detay metay..
pasta olsada yesek.
pasta olsada yesek.
Şimdi bunlar evleniyor. Damat ve gelin tarafı akrabalar bizim pastaya göz dikmesinler. pastanın asıl büyüğü bizde kalsın. akşam kimse yokken ikimiz rahat rahat yiyelim yiye hesap kitap yapar pasta yaptırır. Biliyorsun her pasta ulu orta yenmez. Düşünsene bir odada hadi damat görelim seni ye pastayı diye alkışa tutaşsa ne olur pasta boğazına oturur. Bu olaya sebebiyet vermesin diye düğün salonunda bize kakalanan o pastayı aklışladıktan sonra yerken ; damat ve gelin kendilerine özel olarak hazırlanan pastayı afiyetle... öyle işte. yapacak bir şey yok pasta bu :D
Evet. Cocuklari pistten alalim, pasta merasimimiz basliyor.
Çünkü pasta, pasta için gidiyoruz düğünlere.
''Oo nihayet pasta da geldi, yiyelim de s*ktir olup gidelim artık'' alkışı o.
Düğünleri sevmem, pasta için bile olsa gitmem. :D
Olmaz olmaaz. :D
Bizde bilmiyoruz saçma sapan şeyleri alkışlamada rekora imza atacak tek millet olma yolunda ilerliyoruz
Cevap
10Cevap
şu an bu soruyu görünce kendime güldüm (istemsizce) :)
itiraf ediyorum evet ama bugüne kadar hiç sormamıştım kendime :D
aynen hatta aynı soruyu çevremdekilere de soracağım :)
yok ya o kadarını diyemem utanırım :)
sevindirik oluyor millet şantili pandisya yiyecek diye😂
Orda aslında pastanın yer çekimine karşı duruşunu kat kat oluşunu alkışlıyoruz
dugunleri sevmem alkislamam. dugune bir yemek icin giderdim zaten :)
biri donunu indirse onu da alkışlarlar. o kıvama geliyorlar
pastayı alkışlamıcaz da neyi alkışlıcaz
Pasta tarafı olduğumuz için
'Bi alkış alalım' dedikleri için.
Pasta canlı bile değil
Gözümüz aç oldugu için heralde sjdf
@oxygeen acgözlü oldugumu her yerde belli ediyorum evet😄
Çünkü sırf o pasta için gidiyoruz :D
Bide o vardı ama pastayla beraber geliyor arada kaynıyor o da :D
Valla geçen gittiğimde yaşamıştım :D
Diyemedim sonra gordu getirdi :D
Ettim abi etmem mi :D ama bir daha gitmem düğüne falan
:D :D
Milletçe şakşakçıligi seviyoruz.
Aynen
ya ben 3 4 yıldır düğüne gitmedim hiç
o pastanın maliyeti gelinle damadın maliyetnden daha fazla:d elbette pasta alkışlancak sanat val lan orda
içinden dansöz çıkacağı için
Pasta alkışlanır.
biz beleşçiyiz ve beleş olan her şeyi severiz
Şakşakçılığa alışık bimilletiz 😛
O kadar para veriliyor ona :D
Yaşasın pasta yicez ! alkışı o.
Yemek için
evde mi yiyoruz düğün pastasını?
Pasta düğünün en güzel kısmı en azından misafirler için. O yüzden pastayı alkışlıyoruz, yiyeceğimiz için.
Evdeki yemekleri de alkışladığım mı neredn çıkardın
Evde yemeği alkışlamıyorum..
Oldu mu şimdi?
düğünde otu çöpü herşeyi alkışlarız
Emeğe saygı.
Bence öyle olmalı.
Ben alkışlamıyorum
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar