Düğün sırasında pastayı yapmak çıktı biliyorsunuz ki...
Biz de düşündük, araştırdık. Tamamen gösteriş gibi geldi. Fiyatları da normalden daha pahalıymış.
Gerek var mı böyle şeylere?

Düğün sırasında pastayı yapmak çıktı biliyorsunuz ki...
Biz de düşündük, araştırdık. Tamamen gösteriş gibi geldi. Fiyatları da normalden daha pahalıymış.
Gerek var mı böyle şeylere?

Evlilikler showa döndü tüm maskaralıklar o güne saklanıyor. Çift olarak hayata başlarken sadelik sıcacık barındıran içten bir küçük tören neyimize yetmiyor? Aşkından ölen bayılan cici kızlar işler ciddiye bindiğinde ailesini öne sürüp onlar istiyor bahanesi ile tam bir yankesiciye dönüyor ne koparırsam kar bir kere evleniyorum zihniyeti ile. Sorsan o hiçbir şey istemiyor ailesi istiyormuş, "sen dul musun?" iste her şeyi burunlarından getirelim borcun içine sokalım sonta sen de gir o borcun içine didinip durun en güzel günlerinizin içine edin. En güzel gelinliği ben giyeyim, kollarım boynum dolsun altınla kıymete bineyim, pazarlık edelim gram gram isteyelim neleri varsa emcükleyelim kerizleri, öyle ya bir kere dünyaya geldik bir kere evleniyoruz. Bu uğurda değer kendimizi düşürmek rezil etmek. Daha çok adet çıkar bizde bu eziklik varken.
Tabii ki gösteriş yani bir de gereksiz bence pasta yapmak bile değil ki bu..
Meyve serpiştiriyorsun o an ki durumdan dolayı zaten düzgün yapamıyorsun bir de konukların sıkılmasına sebep oluyorsun.
Bu kadar da insanların gözüne sokmaya gerek yok diye düşünüyorum. Maddi imkanlar el verir pahalı bir düğün mekanı seçilir onu anlarım. Ama bildiğimiz düğün konseptinin dışına çıkmamak lazım. Davetlilerin gözüne çok yapmacık geliyor. Abartmaya gerek yok.
Cevap
20Cevap
Doğal bir eylem gadası
Bence gösteriş gibi
İlk defs duydum saçma bir olay. Pasta bir iki gün önceden yapılır öyle hemen yapıp yenecek bir şey değil ve düğünde pasta yapmakla uğraşmak ne alaka
Her şey olabilir bence güzel bir şey o yüzden eleştirilmemeli bence.
bana sacma geliyor nedense, gereksiz... tabiki tatli dagitilir dugunde genelde pasta tercih edilir ama neden kendin yapasin anlam veremiyorum... yapmak isteyen yapsin ama ben dusunmuyorum
Girişimcilik adına mükemmel bişey, sırf popüler kültür uğruna yırtınan bir sürü saf insana, sıfır emek ile hizmet satıyorsun😄
Hayatımda duyduğum en saçma şeylerden biri. Ayrıca doğal hiç bir tarafı yok sadece gösterişten ibaret
Boş iş. Komple düğün olayo boş iş zaten aklım yatmıyor bu olaylara
Ne gösteriş ne doğallık doğrudan eğlence sanki
Degisik bir sey yapalım sıradan olmasın derken saçmalamak🤭
Gösteriş değilde geleneksel bir şey olmuş ikram açısından ağız tadı yani teşekkür gibi
Ne gerek var böyle şeylere düğünümüzde bile oturup pastayla mı uğraşacaz saatlerce
Sadece instagrama foto atmak için evlenen çiftler için ideal bir olay.
Kesip birbirine yedirme atraksiyonu düğün şartlarında yeter diye düşünüyorum ya
İlk kez duydum gereksiz normal pasta kesin yiyelim yani gereksiz gereksiz seyleri nerden çıkartıyorlar
2 saat kim uğraşacak onla ya ne gereksiz bir eylem
Ne saçma saçma şeyler çıkıuor yav.
Yakında gerdeği de public married seks diye yaparlar.
Bence gereksiz bir gösteriş ha yapanlara saygım sonsuz ama ben tercih etmezdim
Palamut balığını alıp gelinin eltisine saldırmak istiyorum
Bu düğün terörünün sonu ne olacak böyle
Bir de bu çıkmış saçmalık ya
İlk defa duydum çok saçma
İlk kez duydum. Saçmalık
düğünün amacı gösteriş değil mi zaten?
Kim bu fikri çıkartan... li🙈
Gösteriş gibi oluyor.
Yalandan iki çilek atmak yapmakmi
Ay çok gereksiz
İyice şova dönüştü bu düğünler. Allah hayretsin.
Düğün yapıyorsan gerekli
Bu işle ilgilenen kişilerse güzel bir etkinlik
Yeni mi çıktı bu moda 🙄 saçma bencd
son moda özentilik
saçma bence
Zaman kaybı
Bildiğin sov
Bence daha çok tembelliğe benziyor ama bilemedim
Değişiklik djdk
Gösteriş özentilik
Gösteriş bence
gerek yok
Doğallık
Saçmalık
Gosteriş
Saçmalık
Ah ah bu insanlar
Saçma geldi bana
Şova giriyor
Zevkler ve renkler tartışılmaz
Yeni akım bu mu 😒
Gösteriş
Sacmalik bana gore
Sacmalik
Gösteriş
Gösteriş
Çok gereksiz
Bence gösteriş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?