Düğün pastasını düğünde yapmak gösteriş mi yoksa doğallık mı?

Düğün sırasında pastayı yapmak çıktı biliyorsunuz ki...

Biz de düşündük, araştırdık. Tamamen gösteriş gibi geldi. Fiyatları da normalden daha pahalıymış.

Gerek var mı böyle şeylere?

Düğün pastasını düğünde yapmak gösteriş mi yoksa doğallık mı?
Düğün pastasını düğünde yapmak gösteriş mi yoksa doğallık mı?
Cevapla