Sizce insanlar boy uzunluklarını doğru mu söylüyorlar?

Bence herkes sallıyor özellikle bu platformda yok ben 1.90 ım yok 1.92 yim kızlarda maşallah en az 1.70 1.75 . Normal hayatımızda da böyle herkes en az 5 cm 7-8 cm boyunu fazla söylüyolar sanki. Ben 1.68 im arkadaşım 1. ben 1.70 im diyor benden 3 cm kısa çıktı. Neden yalan söyleme gereği duyuyosunuz ki görünen köy kılavuz istemiyo :D
Sizce insanlar boy uzunluklarını doğru mu söylüyorlar?
Cevapla