Neden herkes boyunu 4-5 cm fazla söylüyor?

Sanaldan tanıştığım son 3-4 kişiyle buluştuğumuzda, boylarının söylediklerinden kısa olduğunu gördüm. Örneğin son tanıştığım kişi 165'im dedi, ama 158-160 arasıydı ayakkabı varken üstelik.

Asansörde veya aynada yan yana durduğumuzda anlayabiliyorum benden kaç cm kısa olduğunu, yüzüne de vurmuyorum ayıp olmasın diye. Hatta geçmişte biri sonra itiraf etmişti boyumu 3-4 cm fazla söylüyorum diye :)

Bunu sadece kadınlar değil erkekler de yapıyor. Buluşunca anlaşılacak bir şeyi neden gizliyor ki insan?

Neden herkes boyunu 4-5 cm fazla söylüyor?
Cevapla