Toplumda neredeyse herkes boyunu olduğundan kısa mı söylüyor?

Benim boyun 175 ayakabıyla 178 toplumda baktığımda kendini 180 veya 185 sana adamlar heme heme benle aynı boyda oluyor adama 167 ise 175 olduğnu idda ediyor be benim uzun olduğumu söylüyorlar
Toplumda neredeyse herkes boyunu olduğundan kısa mı söylüyor?
Cevapla