Torpiliniz var.
Torpilli işe alınmak ister miydiniz?
hayır abi ben ne zaman iş bulmak istesem max 1 hafta içinde buldum şimdiye kadar çalıştığım hiçbiryerdede torpilim filan yoktu ve çalışan biri olarak işsizliğin olduğunada inanmıyorum iş beğenmeyen çok yoksa iş bulmak isteyen her türlü buluyor
Senin pozitif enerjini,
girişimciliğini,
çaba harcayan ve karşılığını alan birisi olduğunu biliyorum.
Fakat şu bir gerçek ki,
kpss girip açıkta kalan insanlarımız çok.
Çalışmaya başladığında ezildiğini, hatta şu günlerde moda olan taciz ve mobing de kaçınılmaz oluyor.
Resmi kurumlarda da, bir şekilde tepene torpilli birileri gelip oturabiliyor.
kamuyu bilmem abi ben özel sektör çalışanıyım ha işyerinde adeletsiz bir durummu oldu iş yeri benim değil ya patron ne derse o ama durumu düzeltemeyeceğime göre basarım istifayı bana işmi yok elbet bir yerden biri uygun olur
Su zamanda sart. Cunku tirnagi olan basini kasiiyor. Haketmeyenler daha fazla saygi goruyor. Kimse hakka girdiyini dusunmuyor. Sen onca yil calisir cabalrsin ama biri gelir senin butun emegini bosa cikartir.
Where is the adalet?
Ayaklar baş olur değil mi?
Malesef ki. Boyle kisiler anca insani hayattan sogutur.. Baska bisey yapmazlar. Zaten yapamazllarda...
kesinlikle dayı şart bileğinin hakkıyla bir yere kadar istisnalar hariç bir yerden sonra önüne set çekiliyor
Çok haklısın.
Menfaatler aşırı şekilde çatışıyor.
Kimin torpili kuvvetliyse o kişinin menfaatine uygun oluyor her şey.
Önce mesleğin olacak tabi sansda var torpil tabiki şart
Cevap
4Cevap
Bence başlangıç için zor sadece. Biraz kariyerini ilerlettikten sonra iş sana geliyor.
Ne güzel...
Dilerim her zaman, herkes için bu dediğin olur.
Öyle ama. İşinde iyi olduğunu kanıtladıktan sonra da sen aranan kişi oluyorsun birde.
Hayır.. Şu an bulunduğum yere hakkımla geldiğimi düşünüyorum
Helal olsun sana.
Çünkü her yerde işveren aynı şeyi düşünmüyor.
Özellikle resmi kurumlarda...
Yani bilemedim özel değil devlet kurumu bizimki o yüzden dedim
Devlet kurumunda bu durumlar çok daha fazlalaştı.
Mesai arkadaşları birbirini satmaya başladı.
İnşallah durumlar bir an önce düzelir.
İnşallah
Bu devirde torpilin yoksa ya çok zeki olacaksın, ya da çok başarılı aksi takdirde işsiz olmaya makhumsun
Torpil şart ama insan kendi başarısıyla da bir yerlere gelebilir bence.
Torpil varsa yüzde yüz is bulursun
Kesinlikle...
şart. hem de öyle böyle değil
yani bu devirde herşey torpil oldu artık
benden uzak dursun işsiz kalıyım daha iyi
Kesin şart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar