Merhaba, 21 yaşındayım ve başlıktada gördüğünüz gibi annemle son 3 yıldır -reşit olduğumdan itibaren- tartışmaya başladık. Normalde aramız o kadar iyiydi ki birden bire annemin psikolojisi bozuldu, kavga çıkartmaya yer aradı, hiçbir şey yapmadığım halde bana laf atmaya uğraştı. İlk başlarda olur böyle şeyler biraz sabır dedim ve yine annemle iyi olmaya çalıştım, gayret ettim cidden.
Elinden tuttum, sarıldım, onu iyi hissettirmek için yemin ederim elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Dediklerine hiç bir şey demedim sadece sustum ve sabır dedim. Ama her insanın bir sınırı vardır değil mi? Bardağı taşıran son nokta buydu işte anlatıyorum.
Annem yine kavga çıkartmaya çalışıyordu ama ben hiç bir şey demiyordum. Sonuçta annem.
Geldim yanına tam sarılıyordum ki bana öyle bir tokat attı ki ne yapacağımı şaşırmış sadece burnumdan gelen kana odaklanmıştım. Ve işte o anda annemin yüzündeki gülümsemeyi görmeliydiniz. Yemin ederim öyle bir gülüştü ki görseniz tiksinirdiniz.
O günden sonra annemle konuşmadım, sustum, arkadaş ortamım bozuldu, derdimi anlatacak kimsem kalmadı. Bunları buraya yazmamın sebebide buydu.
Bu olaylardan sonra içine kapanık bir kız oldum, Allah'tan başka kimsem kalmamıştı yanımda. Zaten annem ile babam ayrı.
Bunların üstüne anneannem vefat etti, benide çok severdi, perişan oldum. Kuş beslemeye başladım, yanıma arkadaş aldım. Herşeyi ile ilgileniyorum, en azından kafam dağılmış oldu.
Kalacak bir yerim de yok, annem ile yaşıyoruz ama günde yüzünü en fazla bir kere görüyorum zaten.
Düşünemiyorum bile her şeyi nasıl yoluna koyacağım, beynim durdu resmen..
Ne yapacağım ben? Yardım ederseniz çok mutlu olurum cidden.
Elinden tuttum, sarıldım, onu iyi hissettirmek için yemin ederim elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Dediklerine hiç bir şey demedim sadece sustum ve sabır dedim. Ama her insanın bir sınırı vardır değil mi? Bardağı taşıran son nokta buydu işte anlatıyorum.
Annem yine kavga çıkartmaya çalışıyordu ama ben hiç bir şey demiyordum. Sonuçta annem.
Geldim yanına tam sarılıyordum ki bana öyle bir tokat attı ki ne yapacağımı şaşırmış sadece burnumdan gelen kana odaklanmıştım. Ve işte o anda annemin yüzündeki gülümsemeyi görmeliydiniz. Yemin ederim öyle bir gülüştü ki görseniz tiksinirdiniz.
O günden sonra annemle konuşmadım, sustum, arkadaş ortamım bozuldu, derdimi anlatacak kimsem kalmadı. Bunları buraya yazmamın sebebide buydu.
Bu olaylardan sonra içine kapanık bir kız oldum, Allah'tan başka kimsem kalmamıştı yanımda. Zaten annem ile babam ayrı.
Bunların üstüne anneannem vefat etti, benide çok severdi, perişan oldum. Kuş beslemeye başladım, yanıma arkadaş aldım. Herşeyi ile ilgileniyorum, en azından kafam dağılmış oldu.
Kalacak bir yerim de yok, annem ile yaşıyoruz ama günde yüzünü en fazla bir kere görüyorum zaten.
Düşünemiyorum bile her şeyi nasıl yoluna koyacağım, beynim durdu resmen..
Ne yapacağım ben? Yardım ederseniz çok mutlu olurum cidden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar