Eşim ben hamileyken beni tek gecelik aldatmış. kendisi itiraf etti. siz yerimde olsanız ne yaparsınız?

hamileligimde eşimle aramızda cinsel anlamda bisey olmadı ve eşim beni tek gecelik bir kez aldattığını itiraf etti. bu beni çok yaraladı. siz yerimde olsanız ne hissederdiniz ne yapardınız? boşanmayı dusunur muydunuz?
Eşim ben hamileyken beni tek gecelik aldatmış. kendisi itiraf etti. siz yerimde olsanız ne yaparsınız?
Cevapla