Bir peçete veya mendille mi yoksa ellerinizle mi?
Size özel bir yönteminiz var mı?
Size özel bir yönteminiz var mı?
Bir kadın ağlıyorsa çaresizliğinden ağlıyordur... Hele ki sevdiği için ağlıyorsa o göz yaşları inciden de incidir.. ve ancak bir kadının göz yaşlarını sevgiyle silmek mümkün..
Kadın ağlar…
Hemde çok. Sanmayın ki gidene ağlar kadın. Gidenin giderken koparttığı yerdir onu ağlatan. Orada bıraktığı yaradır.
O yaranın hiç kapanmayacağını, kapansa bile izinin kalacağını bilir Kadın;
Ama bilir misiniz ağlamak kadınları olgunlaştırır.
Her damla, daha çok kadın yapar kadınları. O yüzden ağlar…
Her damla bir derstir çünkü.
Bazen kadınlar ağladığında çoğu insan, “Ağlama.. Niye ağlıyorsun ki, değmez onun için” derler.
Bilmediklerindendir böyle demeleri.
Çünkü yürekleri acıyan kadınlar ağlamazlarsa,
ölürler…
Birincisini görürüm ikincisini tutarım üçüncüsünü durdururum.
Kimse göz yaşlarımı silmedi. Ve bende kimsenin gözyaşlarını silebilecek kadar güçlü olmadım. Kendi gözyaşlarımı da elimin tersiyle silerim.
Elinin tersiyle zor olmuyor mu 😄
@zorlurakip hayır😊
benimkini kimse silemez insanların yanında ağlamam
Cevap
22Cevap
Hemen Daishowa First'ün ürettiği mendilimi çıkarırım ve silerim.
Bilmeyenler için www.mobdizayn.com/dunyanin-en-pahali-mendili-2/
Ellerimle silerim basinj göğsüne koyarim saclarini oksarim sonra gözlerinden öperim. hala agliyorsaagliyorsa s. git lan buradan yeter be ben sildikce sen agliyon salya sümük yaptin ortaligi :)))
sınırlıbıber gecen ananem tv de bır fılmde aglıyordu havlu verdım ona sılsın dıye kafama attı u*lan ökuz sen kız arkadasına gıt ver bu ne boyle boy havlusu dedı ogrendım artık mendıl verecem
Kadının bendeki değerine bağlı :) yakın biriyse cebimden mendilimi çıkarıp onla veya işaret parmağı üstte olacak şekilde silerim ayrıca hafifçe kucaklarım alnına hafif bir öpücük kondurup saçlarını okşarım yakın bir bayan değilse mendili uzatırım direk
ben genelde sarılıyorum destek amaçlı çünkü silince ağlamaya devam eder sarılınca nefessiz bırakıyorum o zaman tamam yeter diyip gülmeye başlarlar zaten :)
Kadın ağlayacak kadar güçlüyse, başa çıkabilir kendi gözyaşlarıyla. Başını okşayın yeter
Gözyaşı duygunun sıvı halidir. Eğer üzüntüden ağlıyorsa peçete v. b mutluluktan ağlıyorsa ellerimle silerim.
Bir erkek arkadsm operek silmisti garipsemistim. Ben olsam tiksinirdim
Tek taş pırlanta sayesinde göz pınarları kupkuru, hemen deneyin! Kargo bedava, bu mucize ürün sayesinde...
gözlerinden öperken dudakların yardımıyla süpürülebilir
Ellerimle silerim , onun her zaman yanında olduğumu belirtirim.
Sağ göze, sağ elimin baş parmağı.
Sol göze, sol elimin baş parmağı.
Neden ağlasin ki kadın? Ağlamasin ya ne peceteye gerek kalsin ne de ele ağlatmayin bir zahmet
ben kendim silerim kendi gözyaşımı gerek yok kimseye :p :D
bende ağlamaya başlıyorum genelde;birbirimize sarılarak kapanışı yapıyoruz😀
Bas parmak haricindeki diger dort parmaklarin tersiyle
Eğer bir kadın yürekten ağlıyorsa,
ağlatan onun yüreğine ulaşmış demektir.
Sevgi ile silmek diyorm biberimm ☺
Bir kadının gözyaşlarını gözlerinden öperek, kalbimden severek silerim..
gözyaşlarını değil sümüklerini silerim bide akan makyajını
Elimle dilerim nolcak kadin erkek fark etmez karsimdaki kisinin
Erkekler genelde gömleğinle siler bir dene istersen gözyaşının haricinde az salya sümüklenebilir. allh ağlatmasın 😌
Kadının kim olduğuna bağlı eğer sevdiğim insansa elimle siler elimi yalarım o derece asd
Ağlayan kadindan nefret ederim zırlasin açilar.. güçlü kadin lazim
Selpak mentollü mendil ile silerim 😂😂😛
Her b'oka ağladıkları için uğraşmazdım.
Kimsenin yanında ağlamam
Ellerinle bence dokunuşlarınla etkile kadını
Operek silmisligim var ama genelde elimle silerim.
Arkadaşım peçete verir elime
Gözyaşımı silen olmadı
Gözyaşlarını silmiceksin cünkü ağlamıcksın :)
O kadın sevdiğim kadınsa ellerimle silerim.
Ağlatmasınlarda silmeselerde olur
Gözlerinden öperek silinmeli,, alnından bide
Kendi gözyaşını kendi silsin herkes
Silmem ağlayıp rahatlasın
Erkekler genelde ağlatmayı seviyor
peçete ile silerim papia
Elleriyle silsin benim gözyaşlarımı
Gömleğimin kol uçlarıyla
Güldürmeye çalışırım aglamasinlar
parmağımla silip gözlerine bakarım
Ellerimle tabi ki.
Dudaklarla 😎
Silmesende olur ;))
Ellerimle :D
Peçete ile
Öperek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar