- + Tanıdık veya tanımadık. Ağlaması bizim yüzümüzden veya değil... Lütfen pembe üyeler de cevap versin.
- + Ne yapmalı? Ne yapmamalı? Ne demeli? Ne dememeli?


Tanıdığım biriyse sarılırım
Benim yüzümden ağlıyorsa ya yanından giderim ya da hiçbir şey demeden yanında dururum
Tanımadığım biriyse de bir şey yapmam🤷🏻♀️ama acaba niye ağlıyor diye merak ederim
Kim olduğuna göre değişir tanımadığım birisi ise genellikle iletişim kurmam. ama arkadaşım ise her zaman destek olurum yanında olurum ve derdinin ne olduğunu sorardım ona
Cevap
1Cevap
Yakınlık derecesine bağlı. Göğsüne yatırıcak bir samimiyet varsa misal en iyi sakinleştirme yöntemlerindendir..
Sana ne lan! diyeni de gördük geçer giderim..
Sarılmak teselli etmek
Anlaşılmak ve teselli iyi gelir
Arkadaşım ise teselli beklerim tabiki
sarilmalisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?