Kızlar sevgilinizin annesine nasıl hitap ediyorsunuz?

sevgilisinizin annesine .. teyze diye hitap ediyorsunuz diye tahmin ediyorrum.ama merak ettiğim evlenince teyzeden anneye geçiş nasıl olur.yani alışılabilir mi?kadın nasıl karşılar?
Güncellemeler
+1 yıl
daha değil yolun başındayım teyze bile demedim.acaba demesemde siz falan deyip geçiştirsem ya da özne kullanmadan öyle.evlenincede direk anne derim diye düşünüyorum:)
Kızlar sevgilinizin annesine nasıl hitap ediyorsunuz?
Cevapla