
Anne
Teyze
Abla
X Hanım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hanım demek aşırı resmi ve soğuk. Benim gibi soğuk yapıda biri için bile fazla soğuk. :D Anne de demem ben şahsen. Karşıyım. Doğurmamış emek vermemiş niye anne diyeyim? Kendi anneme haksızlık. Hem belki boşanacağız ve bir daha yüzünü bile görmeyeceğim nereden belli? Teyze en iyisi.
Ben anne diyemem gibi geliyor
19 yaşında annesini kaybeden birisiyim ve o kelime benim kalbimde onu oradan çıkartıp bir başkasına söylemek zor gelecek gibi
Cevap
64Cevap
#SelamGençlik ⭐🍀💛⭐
Selam gençlik dermişim 😂😂😂😂
😂😂🌺
kaynanaaa diycem ben eger onu sevmezsem. seversemde tontisim filan derim😅
😂😂
😅
Teyze anne yarısıdır sevgili eş yarısıdır. Eşim olana kadar teyze derim
Abla demeyi tercih ederim ancak evlendikten sonra annem olabilir.
Israr ettiği için anne demek zorunda kalıyorum ama içimden gelmiyor.
Buradaki gibi olmalı 🤭
Anneşgo sjsjsj
Teyze ile başlarım anneye doğru kayarız zamanla 😅
O an kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle hitap etmeli tatlım. Teyze dediğimde oldu abla dediğimde oldu. Gerçi x hanım veya anne bu ikisi de garip olur bence ama herkesin kendi tercihi tabi
Hanım fazla resmi kaçıyor sanırım en mantıklısı evlenene kadar Teyze evlendikten sonra Anne falan olurdu...
Sevgilimin annesine anne demek anneme haksızlık gibi geliyor bana. Yani benim annem beni 9 ay boyunca karnında korudu yemedi yedirdi uyumadı uyuttu hala da ilgilenir ama daha ilk defa gördüğüm kişi hemen o kutsal sıfatı almaya hak mı kazanıyor 🙄
Abla diye hitap ederim ama 3 yıldır bir kere bile sen demedim hep siz şeklinde konuşurum kendisiyle, nişan vs. bunlardan sonra anne denmeli tabii benim fikrimce ama sevgiliyken anne demek biraz saçma geliyor bana
Sevgilinin annesi ile karsilasmam yuzugu takana kadar.. Yuzuk tankinca anne
Nikaha kadar teyze derim , kendi kendime gelin güvey olmayım
Anne annedir birdir bence herkes annesi gibi olamaz kimsenin diye düşünüyorum
Teyze ideal evlenince kendi belirler kaynanami anne mi olur bende ona göre yargıyı koyarım
Kaynanam ahahsjdk abla veya teyze yeterli. X hanım ne yav ahshsj
Teyze demek daha cazip. Anne demek uygun olmaz. Daha ne bu samimiyet der insan.
Bir kere anne dedim şimdi en fazla hanım der geçerim o bir kere olur
Teyze derim.
Anne yarısı ya.
Evlendikten sonra tabi anne derim.
İsmi ile... Aksi taktirde yapmacıklık olur. Sonuçta söz nişan vs. yoksa ne anası?
Hiçbiri
Sizi tanıdığıma çok sevindim çok tatlısınız de direk gelin olursun 🙂
Anne demeyin pişman ediyorlar. Keşke hiç demeseydim tabii ben kayınvalideye diyorum ama olsun.
"Teyze, abla " denir. Ama anne gibi davranıyorsa ve bundan çok hoşlanacakda "anne" denir, ne olacak
İsmini telafuz etmeyecekse efendim diye. ismini telafuz edecekse örnek Emel anne demeye alışmalı.
Anne demek gerekir benim içimden gelmezse diyemem ama
Sevgilisinin annesini anne diyen var mıdır cidden agajhdhd bayılicam simdi
Naber la oğlunu aldığım diyip yanaklarından iki makas alırsan en iyi gelini sen olursun 😎
Samimiyet yoksa x hanım biraz samimiyet varsa teyze daha ilerisinde kültüre göre.
Ilk gunden samimi olmaya gerek yok Ayse hanim Fatma hanim kafiii
Kızına yandığım glsjsna
😄
X hanım iyidir. Tanımadığın insana anne baba demekten saçma bir şey yok bana kalırsa saçma bir adet.
Evlensem bile kocamın annesine anne demen ne münasebet canım
Anne denmeli 4 Atanin hakki birdir.
Ciddi düşünüyorsam nişana kadar teyze derim
Yani x teyze denir ne denecek
Bacım diye kitap edilmeli hahahah 🤣
Hitap*
Hanım ya da teyze derdim
Teyze derim evlilik yokken anne kullanmam
A be kaynana 😅😃
teyze diye
Teyze en güzeli
yani ne denir ki başka anne desen olmaz x hanım desen ne bu resmiyet
Abla diyen var
abla mı 🙄 oğluyla sevgiliyim ama abla mı dicem 😀
Diyen var ama inan
kadına kendini genç hissettirmek istiyorlar demek ki 😀
Bilmem ki 😅
İlk olarak hanım denmeli bence. İlişki ilerledikçe anne denilebilir.
Eşinle arayı iyi tutmak istiyorsan paşa paşa anne dicen
Kızım anne diyorsa damadım da anne diyebilir. Olması gereken bu.
Aşk kadın
Vayyy Bitterziyangil gelmiş 😅
Aaa o kim
Bilmem 😏
Yok kiii
Olunca?
o zaman düşünürüm
Ayoolll kaynanaaağğğ😂
Teyze denir ne diycen anne mi diycen bide 😂
Hişt gaynana haber kanki dersin olur biter 🤧
(isim) hanım gibi uygundur.
Sevgilime sorarim sanirim
efendim şıklarda yok ama en manfiklisi efendim
X hanım. Yeterli. Fazlasına gerek yok
X hanım en güzel mesafe😄
Annem değilse niye anne diyorum.
Bacanak desek olmaz mı
Hanımcığım diyorum kendisine ismi Hanımda 😁
Ben teyze ya da abla derim gencse
Anne demeli ama oda benim aneme anne demeli
Ben anne demeyi tercih ediyorum
İsminin sonuna teyze kelimesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?