Tanımadığınız insanların size ''Abla'' ve ''Abi'' demesini nasıl karşılıyorsunuz?

Günlük hayatta hiç tanımadığınız insanlarla iletişim kurduğunuzda ''Abla'' ya da ''Abi'' kelimelerini kullanmasından rahatsızlık duyuyor musunuz? Ben pek hoşlanmıyorum.''Hanımefendi'' ve ''Beyefendi'' gibi tabirler varken bu tabirlerin kullanılmasını pek sevmem.Özellikle de neredeyse babam yaşındaki amcaların bile ''Abla'' demesi bana komik geliyor.
Tanımadığınız insanların size ''Abla'' ve ''Abi'' demesini nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla