Benzinliklerde bunların satılmasını doğru buluyor musunuz?

Benzinliklerde bunların satılmasını doğru buluyor musunuz?

Benzinlik değil başka bir market sanki. Hiç doğru bulmuyorum. Geceleyin pavyondan çıkan buraya uğrar oldu sarhoş sarhoş çekilmiyorlar. Gece çalışmaktan sıkıldım şahsen. Sizin düşünceleriniz neler?

Benzinliklerde bunların satılmasını doğru buluyor musunuz?
Cevapla