
Benzinlik değil başka bir market sanki. Hiç doğru bulmuyorum. Geceleyin pavyondan çıkan buraya uğrar oldu sarhoş sarhoş çekilmiyorlar. Gece çalışmaktan sıkıldım şahsen. Sizin düşünceleriniz neler?

gece hayatı olanların eli kolu gibi birşey bu ürünler :) ayrıca bunları almaya gelen yanında farklı ürünlerde aldıgı ıcın (sigara vs) işletmenın para kazanması açısından önemli bence.
Doğru buluyorum eğer arıyorsam gidip doğru benzinlikte buluyorum iyi ki varsınız sizleri seviyorum benzinlikteki gençler :)
Gayet doğru buluyorum. Düşün sevgilinle yola çıktın prezervatif lazim seks yapmak istiyorsun gece gece nerden bulcan 😄 bence iyiki satılıyor.
Cevap
12Cevap
En azından birileri hamile kalmayacak en azından birileri eşlerini Mutlu edecek sevap kasıyorsun dkdk
Bulunması normal tabiki gece nereden bulacak insanlar 😀
Akşamları lazım oluyor arkadaşım 😀😀 Yoklukta iyi oluyor
Ahaha orası beni ilgilendirmiyor 😊
Hic dogru degil satilmasi, Gece yol kemarlarinda.. tovbe tovbe.
Benzinlik erotik shop olmuş bildiğin
Bence olabilir ihtiyaci olan vardir sonucta
Bilmiyorum hic dusunmedim cok onemli gelmedi bana
seni rahatsız eden ne
Sende git manavda calis o zaman
Para kazanmak kolay degil
İyi bişey değilse çooook babasız çocuk çıkar
Oha bu ne
Kamyonculara lazım.
hep tayyibin işleri
Çok yanlışş...
Bencede yanlış
Bulmuyom
Doğru buluyorum.
Satılsın iyidir.
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar