Kalorifer yakmayan komşuyu şikayet edebilirler mi?

Bizim 2. katı yönetime şikayet etmişler kalorifer yakmıyor diye 1. katla 3. kat ısınmıyormuş böyle saçma şey mi olur adam ister yakar ister yakmaz şikayet hakları var mı ki?
Kalorifer yakmayan komşuyu şikayet edebilirler mi?
Cevapla